Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg ønsker meg en høy og mørk mann, eller bare en snill mann!

Anbefalte innlegg

Mannfolk blir sent voksne i dagens generasjoner av menn som "aldri blir voksne". Det kan virke som menn kun er ute etter sex men vi lever også i et sammfunn hvor de fleste mennesker lever på måfå i tomme liv der det hele dreier seg å om dekke overfladiske behov raskt og enkelt uten at det gir fremskritt eller retning i et større perspektiv. Man skal ikke lenger være individuell eller skape verdi for seg selv, man skal replikere omgivelsene og dilte etter hva som er populært fra måned til måned.

Dette blir litt i samme sporet som man i dag ikke lenger har mange små butikker og bedrifter hvor folk flest kan bygge et livsverk eller generere verdi for seg selv. Næringslivet er homogenisert og replikert i hver eneste by med butikk- og bedriftskjeder samt filialer for diverse franschiser. Kun et fåtall oppover i pyramiden får nyte av verdiskapningen og individualitet er en sjeldenhet. Idealmannen finnes i dag stort set kun på filmlærret da samfunnet har skapt en umoden og hjelpeløs mann som stort sett bryr seg om underholdning, mat og sex.

Interessant, men jeg vi bare møte en snill og kjekk mann! :)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Let en annen plass. Du kommer ingen vei her. Helt ærlig så virker hele tråden litt patetisk.

Anonymous poster hash: 16d4c...b21

Faktisk ikke. Jeg skal allerede møte en på tirsdag:)

Man kan være heldig å møte folk her inne også ;)

Endret av Tvillingsjel
Quotepyramide
Lenke til kommentar

Et øyeblikk virket det over som reklame, men skal la det passere ;)

Jeg tror ikke man skal henge seg helt opp i hvordan drømmemannen eller dama skal se ut. Klart at man har visse preferanser, men det å tenke at vedkommende må være høy og mørkhåret blir feil - da kan man ende med å ignorere en som man hadde passet sammen med.

Jeg trodde alltid jeg skulle finne en som er både høyere og mørkhåret og i stedet så har jeg endt opp med en som er en cm lavere enn meg selv, blond og snill (!), ja snill faktisk. ;) - ser ikke på det som noe problem jeg. Jeg ser på det som en bra ting.

Det sies at man finner noen når man slutter å lete.

For min egen del hadde jeg ikke orket å bare ligge rundt, det ligger ikke for meg. Jeg er forholdstypen og slik er det for mange, kanskje mest for jenter selv om det blir veldig generaliserende og jeg tror mange gutter også er slik (wow, lang setning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...