AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Mange som har hatt en ensom julaften? Mange som sjekker innom telefon, tablet mellom alt kjas og mas. Iallefall jeg. Anonymous poster hash: 60be1...454 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Mener du mørkhåret eller mørk hudfarge?Mørk og høy eller snill? Endret 28. desember 2014 av PantZman 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg er ikke spesielt høy og ikke mørkere enn andre etniske nordmenn, men jeg kan kanskje kompensere ved å være ekstra snill. Jeg bor dog i Bergen fra januar av. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg er 193 cm høy, mørk og kommer sannsynligvis til å bli boende i Trondheim i overskuelig framtid. Av diverse årsaker anser jeg dog ikke meg selv som særlig velegnet for kjæresterier, men nye venner er bestandig velkomne Endret 25. desember 2014 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 vell jeg er 2 av 4 holder det ? Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 du nevnte noe om at du ville datet meg hvis vi bodde på samme plass og jeg bor jo også i trondheim 192cm, mørk Jeg vil møte Henrik, han høres ut som en trivelig kar:) Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg er 193 cm høy, mørk og kommer sannsynligvis til å bli boende i Trondheim i overskuelig framtid. Av diverse årsaker anser jeg dog ikke meg selv som særlig velegnet for kjæresterier, men nye venner er bestandig velkomne Hvorfor er du ikke ut etter kjæreste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hvorfor er du ikke ut etter kjæreste? Fordi hvorfor ha kjæreste når man bare kan pule dem? Anonymous poster hash: 59dc6...721 Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel Quotepyramide Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Fordi hvorfor ha kjæreste når man bare kan pule dem? Anonymous poster hash: 59dc6...721 Moro å pule, men man blir lei av bare sex også. Jeg har vært singel i tre år, og jeg begynner virkelig å savne noen å være med fast, samt dele opplevelser osv! Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel Quotepyramide Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Moro å pule, men man blir lei av bare sex også. Jeg har vært singel i tre år, og jeg begynner virkelig å savne noen å være med fast, samt dele opplevelser osv! Det kommer nok en tid for ham også skal du se, men vi menn modnes litt tregere enn kvinner Anonymous poster hash: 59dc6...721 Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel Quotepyramide Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det kommer nok en tid for ham også skal du se, men vi menn modnes litt tregere enn kvinner ikke Anonymous poster hash: 59dc6...721 Voilá! Rettet på den for deg Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Så hvis han er høy og mørk kan han være slem og jævlig, men hvis han er snill betyr ikke utseendet så mye? Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Jeg er to meter, har skyhøye ambisjoner og er snill. I tillegg er jeg på din alder. Suss? Endret 26. desember 2014 av kollolll Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Jeg kan legge til at jeg har ambisjoner, jeg også. Om jeg har de rette ambisjonene, er jo et helt annet spørsmål. Noen mål jeg har, er å fullføre utdannelsen min med akseptable resultater, lære meg fransk, få en trivelig jobb og kjøpe bolig og bil. Jeg deler vel fire av fem av disse med de fleste andre på min alder, så trådstarter må gjerne fortelle om det er noen spesielle ambisjoner hun tenker på, slik at vi vet hvordan vi kan differensiere oss. Én ting til: Jeg vil gjerne oppnå 10 000 innlegg på diskusjon.no i løpet av 2015. Gjør det meg mer attraktiv? Endret 27. desember 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Synes det var veldig modig gjort av meg å legge ut denne tråden. Litt skummelt når ingen kjenner hverandre, men jeg vil virkelig møte en mann som er litt voksen. Jeg er litt lei av menn som bare vil ha sex. Jeg er rett og slett gira på å møte menn som er seg selv, og som er høy og kjekk:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg er både høy og snill, men i fra mine øyne så er jeg ikke direkte kjekk. Anonymous poster hash: c29b6...fa8 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Jeg er 193 cm høy, mørk og kommer sannsynligvis til å bli boende i Trondheim i overskuelig framtid. Av diverse årsaker anser jeg dog ikke meg selv som særlig velegnet for kjæresterier, men nye venner er bestandig velkomne Hvorfor er du ikke ut etter kjæreste? Det er resultatet av en fin kombinasjon av en enestående evne til å overse hint, ikke ha baller nok til å ta sjansen når hintene blir så tydelige at selv jeg oppfatter de, manglende evne til å omsette den sosiale kompetansen jeg har til noe produktivt, manglende erfaring med damer, samt en fiks ide om at jeg innerst inne er en kjedelig person. Det resulterte i tanker som vekslet mellom frustrasjon fordi jeg jo har lyst på en kjæreste, mer frustrasjon fordi jeg tydeligvis er totalt snøblind for alt som heter hint og for sikkerhets skyld enda litt mer frustrasjon siden lyset som regel har gått på et par timer etter at dama ble lei og gikk hjem, pluss en smule oppgitthet fordi jeg føler meg lettere verdiløs som mann siden jeg ikke engang klarer å få napp når damene så og si hopper i fanget mitt. For sjarm mangler jeg tydeligvis ikke ... Det er også en dæsj egoisme innblandet der, siden jeg ble lei av den stadige følelsen av nederlag og å ende opp tilbake på startstreken nær sagt uansett hva jeg prøvde for å knekke disse utfordringene, og valgte en "lettvinn" løsning for å unngå flere tilfeller av dette slaget. I'm also fun at parties. Endret 27. desember 2014 av Raven_Heart Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Alle jenter som sier de er ute etter en som er "snill" lyver. For det er ikke sånne de tenner på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Alle jenter som sier de er ute etter en som er "snill" lyver. For det er ikke sånne de tenner på. Det var da godt at du kom og fortalte hva jenter tenner på. Så du sier at på denne jord med ca 3.5 milliarder jenter, så er det ingen som tenner på snille gutter? Hvor har du hentet bakgrunnsdata for en slik konklusjon? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Synes det var veldig modig gjort av meg å legge ut denne tråden. Litt skummelt når ingen kjenner hverandre, men jeg vil virkelig møte en mann som er litt voksen. Jeg er litt lei av menn som bare vil ha sex. Jeg er rett og slett gira på å møte menn som er seg selv, og som er høy og kjekk:) Mannfolk blir sent voksne i dagens generasjoner av menn som "aldri blir voksne". Det kan virke som menn kun er ute etter sex men vi lever også i et sammfunn hvor de fleste mennesker lever på måfå i tomme liv der det hele dreier seg å om dekke overfladiske behov raskt og enkelt uten at det gir fremskritt eller retning i et større perspektiv. Man skal ikke lenger være individuell eller skape verdi for seg selv, man skal replikere omgivelsene og dilte etter hva som er populært fra måned til måned. Dette blir litt i samme sporet som man i dag ikke lenger har mange små butikker og bedrifter hvor folk flest kan bygge et livsverk eller generere verdi for seg selv. Næringslivet er homogenisert og replikert i hver eneste by med butikk- og bedriftskjeder samt filialer for diverse franschiser. Kun et fåtall oppover i pyramiden får nyte av verdiskapningen og individualitet er en sjeldenhet. Idealmannen finnes i dag stort set kun på filmlærret da samfunnet har skapt en umoden og hjelpeløs mann som stort sett bryr seg om underholdning, mat og sex. Endret 27. desember 2014 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå