Spillredaksjonen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Vi avslutter julekalenderen med å gi bort nok en konsoll.KONKURRANSE: Nå kan du åpne årets siste kalenderluke Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Oooh, denne har eg lyst på. Eg har enno ikkje kjøpt meg ein konsoll frå denne generasjonen, men Wii U er den som fristar klart mest. Kay 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Enda mere konsoll skrap, men bra det ikke er like dårlig skrap som før, for dette skrapet er det hvertfall vits i å bruke 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hoho, denne hadde vært fin å ha. Så mye spennende tittler på Wii U nå synes jeg og kommende. Overgår nesten konsollene som er grafisk bedre der. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Lykke til alle sammen. Dette hadde blitt en perfekt gave til min 4 år gammle datter. Måtte invistert i noen andre spill da:) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hadde passet perfekt:-) Jeg har ikke vært særlig begeistret for Nintendo siden NES-tida, men Wii U ser langt mer spennende ut enn PSXbox-variantene. Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Enda mere konsoll skrap, men bra det ikke er like dårlig skrap som før, for dette skrapet er det hvertfall vits i å bruke Klage på gratis stuff, det må vel være en ny all-time low eller? 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Enda mere konsoll skrap, men bra det ikke er like dårlig skrap som før, for dette skrapet er det hvertfall vits i å bruke Frivillig å være med, du betaler ikke engang for denne siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Enda mere konsoll skrap, men bra det ikke er like dårlig skrap som før, for dette skrapet er det hvertfall vits i å bruke Frivillig å være med, du betaler ikke engang for denne siden vet det, jo jeg betaler denne siden med å gå inn på den å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå