Klinghoffer Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hvordan vet man om viften på en Macbook Pro fungerer som den skal? Hos meg blir pcen svært varm og viftene bråker voldsomt noen ganger. Er det sånn at det skal blåse fra hele "vifterekken" bak på pcen, eller bare i hver ende (slik det er hos meg)? Vurderer å levere den inn, men er avhengig av å ha en pc, så har ikke særlig lyst. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Tja.. Min blir også veldig varm. Når viftene mine først går de i gang står de på full guffe en liten tid før de roer seg igjen. Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Er spesielt når jeg kjører videoer på YouTube osv. Føler det er noe feil når det ikke blåser fra hele vifteremsen. Maskinen blir til tider så varm at det er vondt å holde fingrene på den. Endret 23. desember 2014 av Klinghoffer Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Vanskelig å kjenne, men er ikke 100% jevnt på min heller. Har nok noe med hvordan det ser ut inni der ser jeg for meg, at luften søker minste motstands vei Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Mulig.. Tror jeg vil levere den inn i tilfelle. Kan ikke se for meg at det er rett at den skal bli så varm som den blir noen ganger. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Omerådet rundt på-knappen og under blir hysterisk varmt. Om du virkelig skal bli skremt burde du kjenne på laderen iblant x-D Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Hele den grå delen mellom tastaturet og skjermen blir grusomt varmt hos meg. Ja har kjent det Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er absolutt samme her. Det er normalt på dem. Lever den gjerne inn om du føler deg tryggere av det, men er kjipt å måtte betale for beskjeden "ikke noe galt" Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Hmm.. Merkelig at maskiner som skal være forholdsvis gode (?) skal ha så store "problemer" med å kjøre en video på YouTube? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Sjekk om du har noen prosesser som kjører i bakgrunnen. Jeg var plaget av dette en periode. Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2014 Skjer selv om jeg nettopp har startet maskinen på nytt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Hmm.. Merkelig at maskiner som skal være forholdsvis gode (?) skal ha så store "problemer" med å kjøre en video på YouTube? Når er den kjøpt og hvilken modell er det, om den er ny og sliter med youtube (med mindre du ser på 4k kvalitet), så er det definitivt noe gale med den. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 http://www.engadget.com/2006/07/17/cooking-an-egg-on-a-macbook/ Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Hmm.. Merkelig at maskiner som skal være forholdsvis gode (?) skal ha så store "problemer" med å kjøre en video på YouTube? Når er den kjøpt og hvilken modell er det, om den er ny og sliter med youtube (med mindre du ser på 4k kvalitet), så er det definitivt noe gale med den. Kjøpte den før skolestart i sommer. Ser som regel i 720 hvis det er tilgjengelig, men skjelden med bedre kvalitet. Det skjer fortsatt, uavhengig av kvalitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå