mysti Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ok, her er saken. Jeg har snublet over en liten slump med penger og vil bruke dem. Jeg har en liten forkjærlighet for AMD så forslag med hensyn på dette hadde vært hyggelig Maskinen kan, men trenger ikke ha spessielt gode overklokkings egenskaper, ettersom jeg har minimal erfaring med dette. (men jeg kan jo alltids lære meg, så dette spiller egentlig ingen rolle. Alt for å spare litt penger, right? ) Prisantydningen er som vist i tittelen noe rundt 5k... PC`n vil bli brukt til semi-hardcore spilling og bitte litt 3d *dette trenger jeg IKKE* -mus -tastatur -skjerm -nettverkskort -lydkort -tower ( eller trenger jeg kanskje nytt om jeg vil ha en relativt stillegående pc? Jeg har et Aopen Maxi ATX 300W, par år gammelt...) -HDD`s (3.5" IDE) *ekstra krav/ønsker* -et skjermkort med tv -ut og/eller -inn -dvd spiller -en stillegående PSU og vifte(?) håper noen kan hjelpe med med noen forslag til komplette pc`r. Håper jeg har fått med all nødvendig informasjon. (ps: se hvor flink jeg var som prøvde å følge malen for threads *stolt av seg selv* ) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Flott at du følger malen Jeg ville gått for en: AMD XP2500+ (Barton) Abit NF7-S 2.0 Twinmos 512mb PC3200 Radeon 9600 Pro 'Fireblade' Plextor DVD 16/52x Ligger på rundt 4500-5000kr Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 PS: Den cpu kan lett overklokkes til XP3200 (IKKE 3.2ghz altså , men tilsvarer en pentium 4, 3.2ghz..) Lenke til kommentar
mysti Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 hehe, da får vi omtrent helt lik PC men hva med vifter? vil jo ikke at boksen mitt skal brenne opp Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Silent Breeze 2 er en AMD kjøler som jeg og mange av vennene mine har...Koster 220kr tror jeg...Kjøler godt og stille! 20dB Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hei mysti det er ikke ADM. Det er AMD hva skal du bruke for det? spill? eller bare surf på internett og msn? AMD XP 2200+boxed det er tok. Jeg har AMD XP 2100+boxed sikker om 2 år min cpu dead :grine: Lenke til kommentar
mysti Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 hei mysti det er ikke ADM. Det er AMD hva skal du bruke for det? spill? eller bare surf på internett og msn? AMD XP 2200+boxed det er tok. Jeg har AMD XP 2100+boxed sikker om 2 år min cpu dead :grine: hehe, latterlig skrivefeil retter det opp med en gang. hahah. lættis! brukes til spill ja, som det står der semihardcore spilling samt litt 3d proggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå