Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stort problem med meg

BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Jeg har ett stort problem. Jeg har hatt bronkitt en stund, og nå har jeg en hard forkjølelse med tett nese, hoste, slim i hals, vondt i hodet, slapp og rennende nese. Jeg hater å være syk i julehøytiden. I denne høytiden så bør msn ha energi til å oppleve alt det flotte som skjer.

Jeg er slapp, og jeg mistet energi. Dumt nok det, men det er ikke noe særlig jeg kan gjøre bortsett fra å ta det med ro, og spise sunt, samt ta tiden til hjelp. Ellers så er det kun snakk om tid. En ting som må bekymrer meg er morgendagen.

Da er det jo julaften, og jeg som alle andre skal spise god mat, og kose meg. Problemet er den at jeg i dag kjenner at jeg begynner å miste smakssansen. Noe jeg av og til gjør hvis jeg er forkjølet. Dette er derimot krise imorgen. Hele julen blir for meg ødelagt hvis jeg ikke kan smake på all den gode julematen.

Er det noen som vet om noen triks til hvordan jeg kan unngå dette. Som dere sikker skjønner så er jeg kanske desperat, og det vil bli ett rent msreritt om jeg ikke greier å smake på maten. Noe hjelp som jeg kan ta med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mentolblader som du koker og trekker til deg dampen som siger opp , vær litt forsiktig der dog , det er ikke meningen at du skal puste inn mens det koker men etterpå.

Rent ideelt har man et lite teppe over seg sånn at all damp fra kjelen blir utnyttet mens man puster det inn.

Ingefær rot kan også brukes sammen med mentolblader.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...