Colorgunnar Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har ikke smakt mye snus. Bare N&J crushed ice og the lab fresh lemon men lurer på hva som er den beste snusen Lenke til kommentar
sungun Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Skruf orginal white Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det blir vel som å spør om hva som er den beste brusen, ølen etc? Foretrekker Skruf orginal selv, da den ikke renner noe særlig. White smaker dritt av en eller annen grunn.. er nok bare bltit en gammel vane. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Det blir vel som å spør om hva som er den beste brusen, ølen etc? Ikke blir, det er som å spørre slikt. Selv er jeg stor fan av Skruf Løs, syns det er snusen med best smak(selv om jeg i ny og ne kjøper en annen boks for variasjonens skyld). Av porsjon er det tilsvarende som løs(mener det er forskjell på Skruf Original og Skruf Ekstra Sterk porsjon?). Endret 23. desember 2014 av Sleggefett Lenke til kommentar
Colorgunnar Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Bruker noen og bestille fra sverige og i så fall hvilken side brukes Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Er du 14? Er ikke poeng å bestille fra nett. Kostnadene blir høyere enn hva du ville fått i butikken. Om du er 14, ville jeg anbefalt deg å slutte asap. Å snuse er harry, dyrt og unødvendig. Har snart ti år med jævelskapet.. er ikke lett å slutte. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg foretrekker General ekstra sterk slim eller 06 (lab series). Jakobssons vannmelon er heller ikke så verst, haha. Men som nevnt, smaken er som baken - todelt. Så beste er å prøve ut flere og finne ut selv hva du liker, eller enda bedre, å ikke "begynne" å snuse i det hele tatt. Sparer penger og tenner 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Tror jeg må lage en tråd der jeg spør hvordan det er mulig å putte det derre griseriet i kjeften FRIVILLIG!!! Just can't wrap my head around it! Endret 23. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Skruf slim fresh white Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Den beste snusen er den du ikke tar! Brukte dritten i 7 år, og vært uten nå i 2 år. Gjør underverker på både økonomi og leppe! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Skruf slim fresh white Denne hadde nok kommet til å vunnet dersom det var en avstemming, hvertfall blant jenter. Personlig kan jeg ikke si at jeg synes den er aller best, men den er nok utvilsomt den som selger mest. Skruf slim, N&J Crushed Ice og General ekstra sterk tror jeg er sikre vinnere blant snus man får i dagligvarebutikk. Endret 26. desember 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Tror jeg må lage en tråd der jeg spør hvordan det er mulig å putte det derre griseriet i kjeften FRIVILLIG!!! Just can't wrap my head around it! "Tror jeg må gå inn og kommentere på noe jeg ikke forstår hvorfor folk gidder å bruke! Det vil jo hjelpe de andre i tråden til å forstå hvor dumt det er!" Jeg kan ikke forstå hvorfor folk gidder å spre møkk som dette. Jeg bruker å holde meg unna ting jeg ikke liker. Du bør prøve det. Lenke til kommentar
Colorgunnar Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Tror jeg må lage en tråd der jeg spør hvordan det er mulig å putte det derre griseriet i kjeften FRIVILLIG!!! Just can't wrap my head around it! "Tror jeg må gå inn og kommentere på noe jeg ikke forstår hvorfor folk gidder å bruke! Det vil jo hjelpe de andre i tråden til å forstå hvor dumt det er!" Jeg kan ikke forstå hvorfor folk gidder å spre møkk som dette. Jeg bruker å holde meg unna ting jeg ikke liker. Du bør prøve det. Lenke til kommentar
Colorgunnar Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Hvis du prøver å holde deg unna ting du ikke liker så prøv og hold deg unna denne tråden da Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hvis du prøver å holde deg unna ting du ikke liker så prøv og hold deg unna denne tråden da Jeg foreslår du leser hva jeg skrev en gang til. I tillegg bør du se hvem jeg snakket til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 N&J Crushed Ice, 06 og G3 er klassikere. Den gamle favoritten var Lucky Strike, men den forsvant for noen år siden. Blir regelrett kvalm av Skruf (porsjon, ikke løs), men det er meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå