Filifoli Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei! Jeg har prøvd å finne ut hva som er best AKKURAT nå, men finner ingen tester som sammenligner de… Står mellom Samsung Galaxy S5 og LG G3… Men hva er egentlig best? Er mye delte meninger og de er vel ganske jevne… Noen som vet bedre? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei! Jeg har prøvd å finne ut hva som er best AKKURAT nå, men finner ingen tester som sammenligner de… Står mellom Samsung Galaxy S5 og LG G3… Men hva er egentlig best? Er mye delte meninger og de er vel ganske jevne… Noen som vet bedre? Det er bare du som kan svare på dette spørsmålet ut i fra dine egne behov. Det er mange flaggskip der ute nå og ingen av dem er bedre enn alle de andre på absolutt alt. Så hvis du ønsker tips til hvilken telefon du bør kjøpe kan du heller si litt om hva du ønsker deg i en telefon og hva som er viktig. Feks: Minnekortstøtte? Vanntett? RAM? Skjermstørrelse? Kamera? Osv, osv. 1 Lenke til kommentar
Filifoli Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Det viktigste er egentlig at batteriet kan holde ut en ok mengde bruk, at jeg kan lese avisen på vei til og fra skolen (40 min kanskje) og sende noen snapchats etc. gjennom dagen… Minnekort er ikke viktig, vil heller at den skal være vanntett. Tenker at det er bedre med for stor skjerm enn for liten, og er vant til Galaxy S4 Active, som jo er forholdsvis stor, i hvert fall i forhold til iPhone 5… Men vil ikke ha noen Note. Kameraet burde være okay, men de fleste holder nok min standard som mobilkamera. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Det viktigste er egentlig at batteriet kan holde ut en ok mengde bruk, at jeg kan lese avisen på vei til og fra skolen (40 min kanskje) og sende noen snapchats etc. gjennom dagen… Minnekort er ikke viktig, vil heller at den skal være vanntett. Tenker at det er bedre med for stor skjerm enn for liten, og er vant til Galaxy S4 Active, som jo er forholdsvis stor, i hvert fall i forhold til iPhone 5… Men vil ikke ha noen Note. Kameraet burde være okay, men de fleste holder nok min standard som mobilkamera. Da har du nok ikke de akkurat de strengeste kravene og du vil feks nok bli strålende fornøyd med de fleste flaggskipene der ute. Kan anbefale en Xperia Z3 som har fantastisk batterilevetid, knallbra kamera med en av markedets beste sensorer og vanntett. Minnekort har den også forøvrig. Endret 23. desember 2014 av Zyg0te Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Z3 compact kanskje ? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har Samsung S5 og er veldig fornøyd. Z3 fyller dine behov og har også tittelen som den beste smarttelefonen. Grunnen til at jeg valgte S5 er fordi jeg var veldig fornøyd med S3. En kompis av meg har Z2, så litt på den, men har litt annerledes software og UI som jeg ikke liker. Den måtte til repp også. Valgte S5 fordi jeg hadde null problemer med S3 og ville ikke tilvenne meg til en ny tlf. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Rangert fra 132 mobiler : http://www.tek.no/tester/mobiltelefon Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Et veldig god tips er egentlig å gå til nærmeste butikk og teste de telefonene du finner aktuelle. Det er veldig mange fellestrekk spesifikasjonsmessig mellom telefonene så den største forskjellen er egentlig hvordan de føles i bruk og de mer subjektive aspektene som design og UI. 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Tipper Sony Z3 eller Z3 Compact er det du leter etter. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Gikk fra en S3 (som jeg var godt fornøyd med over 2 års bruk) til en Z3 nylig. Kunne ikke vært mer fornøyd. Er telefonen skitten er det bare å vaske den under springen. Ladedokken (som dog må kjøpes utenom...) er også en genial sak, telefonen er perfekt plassert på nattbordet og jeg ødelegger ikke pakningen rundt usb-kontakten. Batterilevetiden er monstrøs, spesielt om en aktiverer stamina mode. Over et 8-timers skift hvor jeg sjekker mails og nyheter 2-3 ganger går batteriet fra 100% til ca 96-97%. Brukte den som brebånds-hotspot på en hyttetur hvor vi spilte Fibbage og andre Jackbox-spill i over 5 timer hvor jeg selv brukte mobilen til å spille med, da gikk batteriet fra 75% til 50%. Mesteparten var screen-on time. Lader den annenhver dag. Det er fremdeles uvant å legge seg uten å plugge i laderen. Størrelsen passer meg også perfekt, men det spørs veldig på hvor store hender en har. Det beste en kan gjøre er å dra til nærmeste elektrokjede og tafse. Jeg likte ikke launcheren til Sony, så jeg installerte Nova Launcher, og fikk overført layout fra S3ern. Har enda ikke funnet noe med Z3en jeg kan hakke ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå