ellebasi Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei! Jeg kjøpte bruktbil med 3 mnd garanti i november, men opplever at det er litt trøblete å sette gir i revers til tider. Den sklir tilbake til fri, og jeg må forsøke igjen. Det pleier å gå om jeg forsøker igjen et par ganger, evt om jeg tar i litt. Virker som den ikke henger seg i revers-sporet på en måte. Jeg merker også stort sett daglig at den er litt vrien å skifte fra første til andre-gir, men dette er kun ved oppstart av bilen. Virker som bilen må varmes opp før jeg får giret lett og smidig. Noen som har noen ide her? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Det høres ut som girkasse-koblingen. Da skulle det ikke blitt bedre når kassen er varm, men du høres usikker ut så jeg vil fortsatt sette mine penger på dette. Endret 23. desember 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Takk for tips, skal sende den på verksted:) Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Mulig den trenger et giroljeskift, har vært borti biler der det har vært trøbblet å gire når det har vært kaldt som har blitt vesentlig bedre av å bytte olje. 1 Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå