Espen n.K Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hei, har et Fractal Design R4 case og et Gigabyte geforce g1 gaming gtx 970 kort. https://www.komplett.no/product/757466 https://www.komplett.no/gigabyte-geforce-g1-gaming-gtx-970-4gb/825299 Skjermkortet er litt forlangt for kabinettet, men jeg lurte da på å bare prøve å kutte litt i den som holder diskene, slik at jeg får plass i lengden, det er der problemet ligger. Det er 312 mm og kabinettet støtter maksimalt 295 mm Har lagt med bilde av hva jeg tenker på. tror dere dette vil gå greit så får jeg eventuelt bare bruke de slotsa under til disker, det vil holde for min del. Lenke til kommentar
IvarDuden Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Du kan ta vekk hele det øverste harddiskburet som gjør at du for plass til skjermkort opptil 43cm. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Trengs ikke kutting, kun ta vekk det øverste hdd buret kun tommelskrue som holder det på plass viss jeg husker rett nå Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hvorfor kjøpte du ikke bare et 970 med mindre kjøler?Jeg har 2x 3vga 970 kort i min med god plass selv med lagrings ribba på plass i min R4 Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 hei, åja det er nice, det var jeg ikke klarover! takk Grunnen er fordi skjermkortet vanligvis er i en PC med Corsair 800D case, men skal nå bort i julen og ville ha med meg skjermkortet, men ditt jeg skal har jeg Fractal Design Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har et 980 G1 i et Define R5, er vel ikke store forandringen mtp størrelse, resten er forandret egentlig, hehe Lenke til kommentar
madmats Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ser ut som det passer uten å fjerne HDD buret også, selv om det ikke gjør det på papiret (kanskje 295mm er med litt sikkerhetsmarginer?) sjekk siste posten i denne tråden (på side 2): http://www.overclock.net/t/1524961/fractal-define-r4-gigabyte-nvidia-geforce-gtx-970/10 Jeg sjekket litt ang dette for jeg skal ha samme kort i R5, men ha radiator fra NZXT Kraken X61 der istedet for HDD buret, håper det også passer Endret 23. desember 2014 av madmats Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det skal fungere madmats Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Ser ut som det passer uten å fjerne HDD buret også, selv om det ikke gjør det på papiret (kanskje 295mm er med litt sikkerhetsmarginer?) sjekk siste posten i denne tråden (på side 2): http://www.overclock.net/t/1524961/fractal-define-r4-gigabyte-nvidia-geforce-gtx-970/10 Jeg sjekket litt ang dette for jeg skal ha samme kort i R5, men ha radiator fra NZXT Kraken X61 der istedet for HDD buret, håper det også passer ah konge! håper på det passer rett inn, om ikke er det ikke krise for min del om jeg må fjerne HDD bur, men jeg som helt i starten trodde jeg måtte kutte og masse styr haha, men har ikke kabinettet hjemme så har ikke fått sett på det angående om det passer siden har nylig kjøpt kortet! takker så mye! Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Kan snu ene hd-buret. Jeg har GTX780 GHz Edition (samme kjøler som 970 G1) det passer om du snur buret. R4 har plass til 295mm når du har faktiske disker i buret uten å snu buret. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Kan snu ene hd-buret. Jeg har GTX780 GHz Edition (samme kjøler som 970 G1) det passer om du snur buret. R4 har plass til 295mm når du har faktiske disker i buret uten å snu buret. Ikke samme men muligens lik Men til TS: Uansett så skal det passe, skal litt til for at kort ikke skal passe de nye kabinettene. Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 24. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2014 Det passa rett inn det, men det var akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå