superkristian Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei. Når jeg setter inn laderen i min T610 så kommer det opp en boks med teksten "Optimal lading". Dette skjer både når mobilen er fulladet og nesten utladet. Hva betyr det? Ellers hadde det vært interessant å vite hvor lenge batteriet varer for dere som har samme telefon. Er ikke helt fornøyd med batteriet til nå... Mvh. Kristian Lenke til kommentar
lynex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hei -optimal lading betyr bare at du bruker orginale batteri. hvis du bruker uorg. batteri vil det ta lenger tid å ladde opp batteriet Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Batteriet er skikkelig dårlig, jeg må lade mitt nesten hver dag, 48 timer er maks før jeg_må_lade. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Om man absolutt ikke bruker telefonen i det hele tatt varer batteriet mange dager, men skjermen "suger" strøm og jo mer den lyser jo kortere varer batteriet. Ved "normal" bruk holder det kun et par dager, noe som er helt vanlig ved disse høyteknologiske mobilene med gode skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå