Yippee Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Skal ha en bærbar jeg kan reise rundt med, og ha med på hytta.. er ikke ute etter noe gaming pc, men hadde vært fint om den skal spille spill som f.eks WOT osv.. Men er på leit etter en type bærbar som er litt spesiell, men jeg vet ikke hva den heter.. men den ser ut som en pc som blir ofte brukt på ekspedisjoner og forskning.. Den har også skjerm du kan snu 360 grader.. ikke veldig stor, men mye tjukkere enn vanlige bærbare.. Noen som vet? Endret 23. desember 2014 av Yippee Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Skjønte ikke helt norsken i siste avsnitt for å være ærlig :/ Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Skjønte ikke helt norsken i siste avsnitt for å være ærlig :/ Skreiv litt fort, sorry Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Har klart og finne bilde av samme type. men trenger ikke være dte merket, men forslag hadde vært fint.. Pris alt fra 8000-15000 Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Oja skjønte. Du vil ha millitary class 360º. Du hakke tilfeldighvis lagret det bildet? Og hva heter du på wot? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Er det det laptopen heter ja, "Military grade" Hmm, nei... men jeg kan finne det igjen? kan sende det på PM Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja hvis du kunne funnet bildet av laptoppen hadde det blitt enklere =) tar gjerne imot navnet på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå