Redaksjonen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Dagens premie er for den TV-interesserte – og har en verdi på 20 000 kroner!KONKURRANSE: Lille julaften står for tur – her er dagens godbit Lenke til kommentar
tness Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ble vinnerne annonsert den 22 des eller blir de annonsert den 29 des? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ble vinnerne annonsert den 22 des eller blir de annonsert den 29 des? I forrige uke stod det av vinnerne for kalenderuke 3 ble skulle publiseres i en egen artikkel 22/12. Har heller ikke sett noe til denne. Lenke til kommentar
-CNYVFFVW Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har heller ikke sett snurten til trekningen som skulle vært i går. 22.12.2014 Jeg regner med at jeg blir kontaktet, når jeg vinner? :-/ Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) For oss som ikke er belastet med Tv-apparat og påfølgende utstyr; hva er en PVR boks og hvorfor ingen link til testen? Søkte i tester men det eneste relevante var en link tilbake til denne siden. Jeg fant linken ved hjelp av ufullstendig navn i søket. edit: Og hvis man i tilfelle skulle vinne dagens luke, er man da tvunget til å ta imot dette RiksTV greiene og dermed bli pliktig å skulle betale lisens? Jeg spør mest fordi det første jeg ville gjort var å modden den om til en monitor. (og eventuelt brukt RiksTV boksen som vedkubbe \o/) Endret 23. desember 2014 av h0ih0i 2 Lenke til kommentar
hb- Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Åååå!!! Er det én kalenderdager jeg virkelig hadde trengt er det denne <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå