Spillredaksjonen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Se hva vi deler ut dagen før dagen.KONKURRANSE: Dagens kalenderluke er åpnet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Endelig spørsmål jeg ikke trengte å bruke google til Krysser fingrer og tær for at jeg vinner. Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Endelig noen interresange premier og akkurat når mitt gamle Razer Megalodon sluttet å fungere Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 akkurat når mitt gamle Razer Megalodon sluttet å fungere Samme her. Jeg var uforsiktig da jeg pakket headsettet mitt for hjemreise til jul, så da knakk begge øre-"muffene" av. Krysser fingrene nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Razer? nei takk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Razer? nei takk. Fordi? Jeg har nå hatt min Razer DeathAdder i noen år nå, å den fungerer fremdeles supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå