Gothminister Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 kan det være at det har vært lite fokus på det fordi damer gjør mindre fysisk skade, som dermed resulterer få anmeldelser den veien? Skammen er vel dog det verste. Til TS: Kom deg ut før du faktisk slår tilbake! Det kan nok være at skadene er mindre, derfor mindre fokus. Men jeg tror nok også det handler om hvordan enkelte kvinner og media fremstiller kvinner som ofre av den grusomme mannen. Feministene er flinke på slikt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det er store mørketall når det gjelder kvinner som slår. Det er selvsagt ikke greit. Ingen skal slå, være det seg mann eller kvinne. Du skal ikke finne deg i det. Hva sier hun om du prøver å ta det opp? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Si i fra at nok er nok å visst hun ikke slutter så hiver du hun på dør eller flytter selv. Har selv vært i lag med en som var voldelig å slo meg en gang såpass hardt med en ølflaske at jeg svimte av å ramlet ned en murtrapp. Det endte med kraftig hjernerystelse å måtte ligge på sykehus i et par dager til observasjon. Når jeg kom hjem igjen kastet jeg ut alle tingene hennes ut å ba ho om å hente dem snarest. Endret 31. desember 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er en sånn dame som klapser til samboeren min når vi diskuterer, han provoserer meg noe voldsomt med å stå opp i fjeset på meg og skrike.... Jeg slår ikke hardt, jeg klapser han på skulderen... Mens han tar skikkelig igjen. Sist knakk han armen på meg. Så på en måte tror jeg han provoserer meg til åklapse han så han kan ta igjen for han har egentlig lyst...¨ No skal det sies at jeg har kjøpt ny bolig og er på vei bort, utingen er at vi har små barn sammen. Anonymous poster hash: 32891...b25 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Man bør vel unngå å klapse til også, men det rettferdiggjør på ingen måte at han tar igjen på den måten! Det er ikke bra at han gjør det. Det er bra at du er på vei ut, men litt kinkig siden dere har barn (dere må ha noe med hverandre å gjøre etc). Det beste er kanskje å få i stand en avtale som er så detaljert at dere slipper å prate sammen mer enn høyst nødvendig. Dersom du trenger noen å prate med så bare skriv pm. Jeg har ikke helt de samme erfaringene som du, men jeg kan absolutt prate med deg. Er en del ting jeg også foretrekker å ta litt mer privat om det er aktuelt. Jeg kan i alle fall være en støtte. Lenke til kommentar
Dr. Pierce Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Enkelt og greit. Kjærringa slår når hu blir sur/irritert/vi krangler.. Dreier seg om klask eller slag mot skulder/mage. Er det ok å ta igjen?? Sett deg ned. Slapp av. Pust ut, pust inn. Ta en titt ned i buksa. Ser du to? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er en sånn dame som klapser til samboeren min når vi diskuterer, han provoserer meg noe voldsomt med å stå opp i fjeset på meg og skrike.... Hvorfor er du voldelig? Og hvorfor går du ikke i behandling? Du vet jo selv at du er voldelig og da har du et ansvar. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå