Gjest member-296438 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 God jul Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 God jul og godt nyttår Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Interessant og reflektert oppsummering PENTAXEN. Synes også det ville vært hyggelig om noen flere gir kommentarer til innsendte bidrag. Dette er selvfølgelig helt frivillig, men jeg mener at Bildekritikken får større verdi både for oss som sender inn bidrag, og til alle andre som med interesse følger litt med og ser på våre bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 God Jul Pentaxen!! Takk for et fint år her på AKAM med dine bilder og tilbakemeldinger ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja, GOD HJUL og GRÅTT NYTT HÅR til deg også Pål så treffes vi vel neste år da du kan kamre og jamre for like fullt skal jeg hamre da det ser ut til at du liker det. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja, GOD HJUL og GRÅTT NYTT HÅR til deg også Pål så treffes vi vel neste år da du kan kamre og jamre for like fullt skal jeg hamre da det ser ut til at du liker det. Roar Ja vi knipser og ser og Kneppen han ler Den linjen i hjørnet du skulle ha burnet Med smilet på lur kan vi skylde på tur At rettet vi ble og vi kan le Ja, Kneppen, jeg/vi liker det. En flott ressurs er du, med all din kunnskap og kreativitet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg ønsker deg ei riktig God Jul! -bjarte. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 God jul til deg også! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Takk for dine bidrag - både i kommentarer og i kreative bilder ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg