John-B Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Sikkert helt feil kategori, men fant ikke noe mer passende.Har en del penger til overs, og tenkte å gi de til noen som trengte det i julen. Har tidligere år gitt til Leger uten grenser, men kunne gjerne tenkt å gjøre det litt mer kortreist/personlig nå i julen, dvs, vite at det faktisk går direkte til en famillie som trenger det. Gjerne med barn. Noen som har forslag? Endret 22. desember 2014 av John-B Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg trenger ikke penger i julen, men i januar kommer jeg til å slite litt tror jeg.Men helt alvorlig, jeg vet at disse trenger hjelp, og de som står bak organisasjonen gjør en fantastisk jobb.http://hjelpossaahjelpe.no/om.htmlhttps://www.facebook.com/gateteamOslo Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Du kan ta spm til barnevernet i kommunen din, så kan de gi de pengene direkte til noen som trenger det. Har sett tilfeller at dette flere ganger Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Du kan ta spm til barnevernet i kommunen din, så kan de gi de pengene direkte til noen som trenger det. Har sett tilfeller at dette flere ganger Er det virkelig lov? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Frelsesarmeen juleutdeling. Men det er for sent nå. Hvis din lokale FA har ukentlig matutdeling, så kan du gi til de. Jeg vet at de fleste barne- og ungdomsavdelingene på landets sykehus trenger mer midler til underholdning. Endret 22. desember 2014 av Dragen Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Ja, vet ihvertfall at barneveret i kommunen jeg jobbet i hadde gjorde slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå