Gå til innhold

Overklokke mitt Sapphire 9800PRO?

-Pondus-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke Sapphire-kortet selv, men se på signaturen min så ser du ihvertfall hva du KAN komme opp i - regner med at minnet på ditt kort er det samme som mitt (rett meg hvis feil) - Samsung.

Svarer deg egentlig bare fordi ingen andre ennå har hjulpet deg...

Lenke til kommentar
Har ikke Sapphire-kortet selv, men se på signaturen min så ser du ihvertfall hva du KAN komme opp i - regner med at minnet på ditt kort er det samme som mitt (rett meg hvis feil) - Samsung.

Svarer deg egentlig bare fordi ingen andre ennå har hjulpet deg...

minne på sapphire sitt kort har ikke kjøleribber...altså du kan ikke klokke d like langt på minne som på hecrules sine kort ( se signaturen min...).....normale overklokkingshastigheter på sapphire sitt kor ligger vel på core 430 og memory 350

Lenke til kommentar
Har Samsung minne ja. :D Hva skjer hvis jeg klokker det for langt,krasher hele maskinen eller hakker det bare i spill? Hva kan jeg prøve å sett i Core og Memory som en begynnelse? :shrug::D

Det som eg har merka selv e at når du overklokke core for mye så får du små sorte eller hvite prikker på skjermen. Dette ser du fort. Mens for høy minne klokking før til mer fargerike prikker og at hele deler av bildet blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...