Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det sant ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun i kort tid etter.

nei alså jeg mener hvis man for eksempel gjøre det hverdag eller annahver dag, så får man ikke lyst til å .......(hmmmm hva skal jeg si..) lite lyst til å snakke/flørte/kåt med jenter??

gutt 15

Noe permanent skade tar du ikke, nei. Du får kun mettet "lysten" i en kort tid. Er slik naturen funker.

Lenke til kommentar

Teorien bak dette er vel ikke at du får mindre lyst å snakke med jenter, snarere tvert imot.

Problemet derimot, dersom målet ditt er å bli intim med en jente, er at ved å sitte og runke til ny porrfilm hver kveld, begynner du å objektivisere jenter så du blir mindre sjarmerende (= får mindre napp) og belønningssenteret i hjernen har en mekanisme som gjør at du går lei av den samme jenten.

Det finnes en eller annen nettside dedikert til temaet. Der kan du lese all teorien bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Teorien bak dette er vel ikke at du får mindre lyst å snakke med jenter, snarere tvert imot.

Problemet derimot, dersom målet ditt er å bli intim med en jente, er at ved å sitte og runke til ny porrfilm hver kveld, begynner du å objektivisere jenter så du blir mindre sjarmerende (= får mindre napp) og belønningssenteret i hjernen har en mekanisme som gjør at du går lei av den samme jenten.

Det finnes en eller annen nettside dedikert til temaet. Der kan du lese all teorien bak.

Det der har jeg aldri hatt noe problemer med, så jeg må vel være unntaket?

Lenke til kommentar

Napp løken før du drar på byen så bruker du dine barn som hår-voks, kvinnene vil lukte deg på lang avstand for hvis du har gode små og da har du fitte for helga ihvertfall... Er dagens teori. Nå løp ut og fiks dere litt fitte istedet for å drive på her, jeg skal ihvertfall begynne å drikke tequila akkurat midnatt. Og da får man se om jeg gjør det samme etter hvert eller noe HAHAHA...

En teori her en teori der, men noe mer a det er jo hva faen skjer a ? ? ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...