Bruker_123 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Er det sant at hvis man onanerer så får man lite lyst til å snakke/flørte med jenter eller at man ikke er like kåt eller noe sånt ?????? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Kun i kort tid etter. Lenke til kommentar
Bruker_123 Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Kun i kort tid etter. nei alså jeg mener hvis man for eksempel gjøre det hverdag eller annahver dag, så får man ikke lyst til å .......(hmmmm hva skal jeg si..) lite lyst til å snakke/flørte/kåt med jenter?? gutt 15 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 du kan jo bare prøve. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Kun i kort tid etter. nei alså jeg mener hvis man for eksempel gjøre det hverdag eller annahver dag, så får man ikke lyst til å .......(hmmmm hva skal jeg si..) lite lyst til å snakke/flørte/kåt med jenter?? gutt 15 Noe permanent skade tar du ikke, nei. Du får kun mettet "lysten" i en kort tid. Er slik naturen funker. Lenke til kommentar
Bruker_123 Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 du kan jo bare prøve. jeg gjør det. så jeg lurer på om dette er grunnen til at jeg ligger litt una jenter :/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 hold opp og se om det blir noen endring da Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Nei. Med mindre du ser på jenter som kun noe man har sex med, så har det lite å si. Det at du "ligger litt unna jenter" har nok ikke noe med at du tar deg en økt i ny og ne. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Du er sikkert homo.. Da er du ikke så keen på jenter. 4 Lenke til kommentar
Bruker_123 Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Du er sikkert homo.. Da er du ikke så keen på jenter. jeg er ikke homo og kommer aldri til å bli heller , Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Nei, dette stemmer ikke. Men jeg har hørt at man kan bli blind.. 7 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Jeg har også hørt at man kan bli blind, og jeg har sett blinde mennesker med førerhund. Så det er nok sant. Endret 23. desember 2014 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Teorien bak dette er vel ikke at du får mindre lyst å snakke med jenter, snarere tvert imot. Problemet derimot, dersom målet ditt er å bli intim med en jente, er at ved å sitte og runke til ny porrfilm hver kveld, begynner du å objektivisere jenter så du blir mindre sjarmerende (= får mindre napp) og belønningssenteret i hjernen har en mekanisme som gjør at du går lei av den samme jenten. Det finnes en eller annen nettside dedikert til temaet. Der kan du lese all teorien bak. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Teorien bak dette er vel ikke at du får mindre lyst å snakke med jenter, snarere tvert imot. Problemet derimot, dersom målet ditt er å bli intim med en jente, er at ved å sitte og runke til ny porrfilm hver kveld, begynner du å objektivisere jenter så du blir mindre sjarmerende (= får mindre napp) og belønningssenteret i hjernen har en mekanisme som gjør at du går lei av den samme jenten. Det finnes en eller annen nettside dedikert til temaet. Der kan du lese all teorien bak. Det der har jeg aldri hatt noe problemer med, så jeg må vel være unntaket? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Nei, dette stemmer ikke. Men jeg har hørt at man kan bli blind.. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Nei, dette stemmer ikke. Men jeg har hørt at man kan bli blind..Helt sant. Noen får hår i håndflatene også Lenke til kommentar
TheLastProblemSolver Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Napp løken før du drar på byen så bruker du dine barn som hår-voks, kvinnene vil lukte deg på lang avstand for hvis du har gode små og da har du fitte for helga ihvertfall... Er dagens teori. Nå løp ut og fiks dere litt fitte istedet for å drive på her, jeg skal ihvertfall begynne å drikke tequila akkurat midnatt. Og da får man se om jeg gjør det samme etter hvert eller noe HAHAHA... En teori her en teori der, men noe mer a det er jo hva faen skjer a ? ? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå