AfterGlow Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Avslørte tvilsomme forhold ved kinesiske fabrikke.Apple reagerer på kritisk BBC-dokumentar Lenke til kommentar
Trold Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ikke rart Apple produktene er dyre når arbeiderne må jobbe mye overtid. 5 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 De sjekker seg frem til plausible deniability og ikke en millimeter lenger.. Lenke til kommentar
sixtricks Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har desverre visst om dette lenge, en av de mange grunnene til at jeg hater apple produkter. 2 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har desverre visst om dette lenge, en av de mange grunnene til at jeg hater apple produkter. Du har ganske mange andre firmaer på denne hat-listen din også da? 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Har desverre visst om dette lenge, en av de mange grunnene til at jeg hater apple produkter. Dog morsomt at både ASUS og en rekke andre bruker Foxconn... På mitt ASUS hovedkort så står det med stolte store bokstaver: FOXCONN ... Endret 25. desember 2014 av ZweiNor 1 Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Har desverre visst om dette lenge, en av de mange grunnene til at jeg hater apple produkter. Dog morsomt at både ASUS og en rekke andre bruker Foxconn... På mitt ASUS hovedkort så står det med stolte store bokstaver: FOXCONN ... For ikke å snakke om at Asus eier eller har eid Pegatron. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 "Selskapet bedyret at de gjør mer enn de fleste andre selskaper de vet om når det gjelder å jobbe for trygge og rettferdige arbeidsforhold." Det handler ikke om å gjøre mer enn de andre, det handler om å ha gode arbeidsforhold til din ansatte. At Apple skal ta den "Jeg gjør mer enn alle de andre" barnehage replikken gjør meg litt kvalm. Har hatt iphone i 5 år, og jeg må si at dette her reagerte jeg på. 18 dager i strekk??? Dere er jo ikke menneskelig Apple... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå