Cthulhu Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Men kan Western Digitals kjekke nettverksboks sette konkurrentene på plass?TEST: Western Digital My Cloud EX2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 2,5 time på å opprette et 1TB Raid 1? Det er virkelig på tide at det skjer noe på NAS fronten, både på high SMB og low enterprise. Jeg har feelingen av at rebuild av de fleste NAS tar mye lenger tid enn en dedikert Areca kontroller. Boksen min bygger et 15x3TB Raid -6- på rett under 12 timer. Passerer akurat 12timers grensa når man øker til 4TB spindler. Har ikke testa med Raid 1, men jeg vil tro det går mye rasiere. Får muligens testet det rett over nyttår Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) 2,5 time på å opprette et 1TB Raid 1? Det er virkelig på tide at det skjer noe på NAS fronten, både på high SMB og low enterprise. Jeg har feelingen av at rebuild av de fleste NAS tar mye lenger tid enn en dedikert Areca kontroller. Boksen min bygger et 15x3TB Raid -6- på rett under 12 timer. Passerer akurat 12timers grensa når man øker til 4TB spindler. Har ikke testa med Raid 1, men jeg vil tro det går mye rasiere. Får muligens testet det rett over nyttår 12 timer? Når jeg lager 16x3TB i raidz2 med ZFS så tar det et sekund... om jeg husker riktig... Endret 8. januar 2015 av Vidarak Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg snakker om "utvidelse" av raid. Altså bytte fra 3TB disker til 4TB disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå