V. Haugen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Her får du både 21:9-format og buet skjerm.Samsungs nye PC-skjerm er ekstra bred Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 21:9? Nei takk, gi meg heller 4:3 AtW 1 Lenke til kommentar
SuperGiant Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 ULTIMATE SPILL SKJERM 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Finnes det en forståelig måte å tallfeste hvor mye buet en skjerm er. F.eks. radius? Vil ikke en buet skjerm om den har alt for mye krumning være feil på en så kort seeravstand som skrivepulter kan være? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Finnes det en forståelig måte å tallfeste hvor mye buet en skjerm er. F.eks. radius? Vil ikke en buet skjerm om den har alt for mye krumning være feil på en så kort seeravstand som skrivepulter kan være? Kanskje hvis du har firkantede øyne? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 ULTIMATE SPILL SKJERM Mest sannsynlig er vel dette en IPS-skjerm, som absolutt ikke egner seg til gaming. Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 ULTIMATE SPILL SKJERM Mest sannsynlig er vel dette en IPS-skjerm, som absolutt ikke egner seg til gaming. Det tror jeg nok den er. Jeg foretrekker IPS fremfor TN til gaming, og er nok ikke den eneste. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 ULTIMATE SPILL SKJERMMest sannsynlig er vel dette en IPS-skjerm, som absolutt ikke egner seg til gaming. Det tror jeg nok den er. Jeg foretrekker IPS fremfor TN til gaming, og er nok ikke den eneste. Nja. Kanskje ikke FPS-gaming? Høy latency og panel laget for stillbilder er vel ikke akkurat egnet for spill med mye på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg