Lars-Erik Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Min ene Dualshock 3 kontroller vil ikke lades opp mer. Prøver å finne nytt batteri til den, men har litt problemer. De som selger dette i Norge tar jo blodpris (250 og oppover). I Sverige koster det bare 150 kr (inkl porto) men de sender ikke til Norge. Noen som vet noen (i Norge eller som sender til Norge) med bedre pris? (norsk pris + frakt koster jo nesten like mye som en ny kontroller). Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 http://www.ebay.com/itm/NEW-Replacement-Battery-Pack-Cable-For-PS3-Controller-Dual-Shock-3-Sixaxis-/181571204341 I underkant av 70kr totalt sendt til Norge Lenke til kommentar
VaffelJern_ Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Har du prøvd å resete kontrollen? Hadde selv et slikt problem, så jeg tok en binders og bøyde den ut og stakk den nedi det lille hullet som befinner seg bak på kontrollen. Du skal da høre et klikk. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) http://www.ebay.com/itm/NEW-Replacement-Battery-Pack-Cable-For-PS3-Controller-Dual-Shock-3-Sixaxis-/181571204341 I underkant av 70kr totalt sendt til Norge Det var nesten litt for billig igjen :-) Hvordan er kvaliteten på disse (er de f.eks. CE merket)? Er jo en fordel om de ikke går i lufta eller tar fyr også :-) (skjønt, det originale som satt i ser ikke pent ut det heller) Edit: Hmm... PÅ bildet ser den jo identisk som originalen. Iallfall helt lik den som satt i (til og med all teksten)... (også inkluderte det en ekstra USB-kabel også?????) Endret 22. desember 2014 av Lars-Erik Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Har du prøvd å resete kontrollen? Hadde selv et slikt problem, så jeg tok en binders og bøyde den ut og stakk den nedi det lille hullet som befinner seg bak på kontrollen. Du skal da høre et klikk. Den er helt død uten kabel. Men virker som den skal når koplet til PS3en med USB-kabel. Når den er koplet til veksler status mellom "Fullladet" og "Lader". Tok den fra hverandre og batterier ser ikke bra ut :-( Dobbelt så tykt på midten som i kantene - og det er vel ikke normalt? Litt rart siden dette ikke er verken den eldste eller mest brukte av mine kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå