Arodem Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Kun én dag etter kjøpet.Minecraft-skaperens nye rikmannshjem har blitt gjenskapt i Minecraft Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Lever livet han der nå ja tenker jeg. Var ikke lenge siden jeg så annonse videoen til huset der på facebook. Noe av det sykeste huse jeg har sett. :O Sykt å tjene så mye penger på et så simpelt spill som minecraft.. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Var ikke prisen 70 mill dollar og ikke 515 som dere skriver? Lenke til kommentar
Darth Sygnious Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Lever livet han der nå ja tenker jeg. Var ikke lenge siden jeg så annonse videoen til huset der på facebook. Noe av det sykeste huse jeg har sett. :O Sykt å tjene så mye penger på et så simpelt spill som minecraft.. Simpelt konsept kanskje, men veldig populært. Blir penger av sånt vettu Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Var ikke prisen 70 mill dollar og ikke 515 som dere skriver? Stemmer. Mente 515 millioner kroner. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Alle barna i Afrika. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Alle barna i Afrika. Har det godt å varmt, mens jeg sitter her å fryser med -25 grader ute. 7 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Alle barna i Afrika. Har det godt å varmt, mens jeg sitter her å fryser med -25 grader ute. Godt du er inne med ovn og hus da. Lenke til kommentar
Tonybooij Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Joda, stort og fint hus, men HVA skal men med det? Lenke til kommentar
Sushi Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Joda, stort og fint hus, men HVA skal men med det? Bo og leve i det vel. Det blir som å sammenlikne en råtten utslitt folkevogn fra Finn.no, med en helt ny Ferrari F40. Det er som natt og dag, og sistnevnte er merpålitelig og lønner seg mer i lengden, både når det gjelder bruk og nytte. Å kjøpe et "billig" hus medfører som oftest store kostnader til oppussing og vedlikehold rett etter kjøpet. Det er jo ikke uten grunn at noe er dyrere enn noe annet, og folk flest ønsker å jo å flytte rett inn i et hus, fremfor å pusse det opp og samtidig bruke en formue på å bo på et hotell i mellomtiden. Ja er dårlig med eksempler, men tror du skjønner poenget hehehe. Endret 29. desember 2014 av Sushi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Poenget ditt er jo relativt lite treffende i denne sammenhengen? Det er jo ingen tvil om at dette ikke er billigere hverken på kort eller lang sikt enn et mer moderat priset hus? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå