VaffelJern_ Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hei! Jeg sitter nå og har sittet med en to år gammel Samsung galaxy s2 plus. Denne begynner å bli veldig treig og dårlig. Jeg skal derfor kjøpe en ny telefon men vet ikke hvilken jeg skal velge. Det står mellom Galaxy Alpha eller Galaxy S5. Noen som har hatt noen erfaringer med noen av disse eller eventuelt begge? 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hei! Jeg sitter nå og har sittet med en to år gammel Samsung galaxy s2 plus. Denne begynner å bli veldig treig og dårlig. Jeg skal derfor kjøpe en ny telefon men vet ikke hvilken jeg skal velge. Det står mellom Galaxy Alpha eller Galaxy S5. Noen som har hatt noen erfaringer med noen av disse eller eventuelt begge? har ikke erfaring, og nå vet jeg ikke hva du ser etter. Men jeg hadde gått for alpha. Lenke til kommentar
VaffelJern_ Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Hei! Jeg sitter nå og har sittet med en to år gammel Samsung galaxy s2 plus. Denne begynner å bli veldig treig og dårlig. Jeg skal derfor kjøpe en ny telefon men vet ikke hvilken jeg skal velge. Det står mellom Galaxy Alpha eller Galaxy S5. Noen som har hatt noen erfaringer med noen av disse eller eventuelt begge? har ikke erfaring, og nå vet jeg ikke hva du ser etter. Men jeg hadde gått for alpha.Jeg ser etter en god telefon som kan holde et par år. Ønsker også et bra kamera. Også veldig viktig at jeg kan ha endel spill/aper nedlastet uten at den blir treig. (For det er den på s2en) Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hei! Jeg sitter nå og har sittet med en to år gammel Samsung galaxy s2 plus. Denne begynner å bli veldig treig og dårlig. Jeg skal derfor kjøpe en ny telefon men vet ikke hvilken jeg skal velge. Det står mellom Galaxy Alpha eller Galaxy S5. Noen som har hatt noen erfaringer med noen av disse eller eventuelt begge? har ikke erfaring, og nå vet jeg ikke hva du ser etter. Men jeg hadde gått for alpha.Jeg ser etter en god telefon som kan holde et par år. Ønsker også et bra kamera. Også veldig viktig at jeg kan ha endel spill/aper nedlastet uten at den blir treig. (For det er den på s2en) så du kan ikke ha noe annet enn samsung? de to der er ikke akkurat de sterkeste på markedet? ikke treg på noen måte, men ja... Med tanke på hurtighet så hadde jeg aldri gått for touchwiz. Da hadde jeg gått for nexus-modellene eller sony. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 LG G3 er vel high end telefonen som gir mest for pengene i dag. Koster vel ca det samme som S5,men kraftigere på det meste (men ikke vanntett som s5) Blir en smakssak. Dama hadde samme dilemma nettop å gikk for S5 da hun var såppas fornøyd med sin gamle samsung (S3) Alpha er og en god telefon, men har ganske lite batteri. Folk rapporterer at den fint varer en dag med normalt bruk fordel. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 LG G3 er vel high end telefonen som gir mest for pengene i dag. Koster vel ca det samme som S5,men kraftigere på det meste (men ikke vanntett som s5) Blir en smakssak. Dama hadde samme dilemma nettop å gikk for S5 da hun var såppas fornøyd med sin gamle samsung (S3) Alpha er og en god telefon, men har ganske lite batteri. Folk rapporterer at den fint varer en dag med normalt bruk fordel. brukergrensesnittet til g3 er da heller ikke spesielt bra, tregere os skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 LG G3 er vel high end telefonen som gir mest for pengene i dag. Koster vel ca det samme som S5,men kraftigere på det meste (men ikke vanntett som s5) Blir en smakssak. Dama hadde samme dilemma nettop å gikk for S5 da hun var såppas fornøyd med sin gamle samsung (S3) Alpha er og en god telefon, men har ganske lite batteri. Folk rapporterer at den fint varer en dag med normalt bruk fordel. brukergrensesnittet til g3 er da heller ikke spesielt bra, tregere os skal du lete lenge etter. Må vel ha vært noe feil med den du har prøvd, for de fleste rapporterer ikke noe treghet med G3. og med snapdragon 801 burde det ikke være noe treghet heller. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) LG G3 er vel high end telefonen som gir mest for pengene i dag. Koster vel ca det samme som S5,men kraftigere på det meste (men ikke vanntett som s5) Blir en smakssak. Dama hadde samme dilemma nettop å gikk for S5 da hun var såppas fornøyd med sin gamle samsung (S3) Alpha er og en god telefon, men har ganske lite batteri. Folk rapporterer at den fint varer en dag med normalt bruk fordel. brukergrensesnittet til g3 er da heller ikke spesielt bra, tregere os skal du lete lenge etter. Må vel ha vært noe feil med den du har prøvd, for de fleste rapporterer ikke noe treghet med G3.og med snapdragon 801 burde det ikke være noe treghet heller. jeg kjenner to med g3,den ene kjøpte en ny telefon og den andre måtte installere custom rom, bra telefon, men elendig os spør du meg. Er kanskje en smaksak, jeg taklet det ikke.. Endret 23. desember 2014 av mrdalesen Lenke til kommentar
VaffelJern_ Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Da har jeg kjøpt meg ny telefon, og det ble verken alpha eller s5. Kjøpte meg en Sony Xperia Z2. Grunnen var fordi det var 1500kr forskjell, og Z2 hadde et bedre kamera noe jeg bruker endel. Takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå