Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 DENNE STOLEN ER MIN - men tar gjerne imot litt kos Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Den katta har tydeligvis tatt juleferie. God skarphet i fint lys henter godt med farger og detaljer. Brukbart lys i øynene også som er svært viktig. Roar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Nydelig katt det ser ut som den har det veldig godt. Det er vel en blanding av Skogskatt og vanlig katt . Det er som og se min katt som er 13 år. Ellers enig med Roar. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Så koselig bilde ..med fine julfarger . Liker godt kameravinkelen! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Roar, Kai Petter og TCL Photography Takk for at dere ville kommentere bildet. Nyttig med slike tilbakemeldinger ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ai!!! Dette var, etter min mening, annerledes og kjempeflott, Ragnar!! Deilig fargekombinasjon i bildet og nydelig fokus! Gratulerer med praktfangst! ***** Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Ai!!! Dette var, etter min mening, annerledes og kjempeflott, Ragnar!! Deilig fargekombinasjon i bildet og nydelig fokus! Gratulerer med praktfangst! ***** Sikkert en litt for god kommentar, men det varmer og jeg sier hjertelig takk ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Dette var rett og slett et utrolig flott bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Dette var rett og slett et utrolig flott bilde! Takk for din mening Helene ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Festlig bilde - her er en som kan kunsten å slappe av Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Festlig bilde - her er en som kan kunsten å slappe av Takk for kommentaren ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Flott bilde Et av de bedre kattebildene jeg har sett! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Flott bilde Et av de bedre kattebildene jeg har sett! Takk for kommentaren Rolf Magne, Du tar jo gode kattebilder selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg