ilpostino Skrevet 22. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg har en Iomega 500 GB ekstern harddisk som jeg skulle koble til maskinen min med Windows 8.1 i går. Det kom relativt raskt melding noe ala "Windows kan ikke installere driver til denne harddisken". Jeg prøvde dermed å koble til harddisken til de andre USB-portene i maskinen med forskjellige kabler uten hell. Den dukker helle rikke opp under Diskbehandling. Jeg visualiserer Ubuntu og Windows 7 på den maksinen men de hadde heller ikke tilgang til den disken. (kanskje ikke så rart siden disken ikke var tilgjengelig for "underliggende" OS). Noen tips til hvordan jeg får disken til å bli installert skikkelig i Windows 8.1? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Funker disken i andre maskiner i det hele tatt? Jeg har opplevd at USB til IDE/SATA adapteren i slike disker har tatt kvelden på flere eksterne disker. Hvis den ikke funker på noen maskiner så hadde jeg tatt selve disken ut av disk kabinettet og satt den inn i en stasjonær eventuelt en docking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå