JK fotball Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hei, jeg har tenkt å besøke Vest-Sahara Marokko siden, frem til påsken. Jeg hørte at det var en norsk turist organisasjon, som drev i området rundt der. Men jeg har ingen spesifikt detaljer om det. Noen her som har erfaring med det? Noen som kjenner til turist organisasjonen? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vittu Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Hei, jeg har tenkt å besøke Vest-Sahara Marokko siden, frem til påsken. Jeg hørte at det var en norsk turist organisasjon, som drev i området rundt der. Men jeg har ingen spesifikt detaljer om det. Noen her som har erfaring med det? Noen som kjenner til turist organisasjonen? Takk på forhånd Hei, Kjenner ikke til det du nevner, men du finner nok litt info om Vest-Sahara og hvordan de holder på her.. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Vest-Sahara er okkupert, ja, men som turist bør du ikke støte på mange praktiske problemer (etiske kvaler blir i så fall noe helt annet). Har en venn som dro Marrakesh-Laayoune-ad-Dakhla-Rabat helt greit. Har ikke hørt noe om noen reiseorganisasjoner som opererer der nede, men bør ikke være vanskelig å få det til på egenhånd. Dra til Marokko og sett deg på en buss sørover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå