Harald Gjerholm Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Skogsvei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Herlig bilde!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Etter å ha studert din "uskarpe" bildeserie gjennom tid, synes jeg det blir bedre og bedre. Et virkelig stilig bilde dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Her er jeg litt inne på tanken av at du kanskje skulle sløret litt i tillegg til filteret da jeg innbiller meg at det hadde blitt bedre for øynene uten at bildet som sådant hadde tapt noe. God dybdefølelse - og jammen tror jeg en versjon uten filter hadde blitt et bra bilde også. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2014 Mange takk for kommentarer. Roar: Jeg lurer på hva du mener med filter. Dette er omtrent rett fra kameraet men som jeg har nevnt flere ganger før beveger jeg kameraet vertikalt under eksponering. God jul til alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg