Zeph Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Eg er på leiting etter ein mp3-spelar som fungerer mykje som ein mobiltelefon, men som ikkje har SIM-kort. Har ikkje lov å ta med mobiltelefon eller andre enheter med moglegheit for SIM-kort offshore, men eg kunne tenke meg å hatt ein her ute til å bruke med Wifi. Mp3-spelarar har eg fleire av, men ingen med så stor skjerm, Internett, applikasjonar (Snapchat, Twitter osv) frå Google Play. Eit nettbrett liknar kanskje meir funksjonsmessig, bortsett frå at eg ikkje kan ha SIM, samt at den må vere mindre og passe i lomma. Fordel om den har eit brukbart kamera. Kort sagt er eg ute etter ein slags mobiltelefon som ikkje har moglegheit for SIM-kort. Så langt veit eg at iPod har den type eigenskapar, men eg vil helst unngå Apple av diverse grunnar. Finn eg ingen alternativ så kan det likevel bli løysinga. Edit: Gjerne med støtte for Spotify! Endret 21. desember 2014 av Zeph Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det finnes da nettbrett som kun kjører på wifi, eller har jeg misforstått noe ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Nettbrett er for store. Eg vil ha noko i mobilformat som passar i lomma. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Nettbrett er for store. Eg vil ha noko i mobilformat som passar i lomma. Har du kikket på 7 tommerene da ? Bruker en av de selv, går greit det, men tar opp en lomme for seg selv Endret 23. desember 2014 av technicality Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Ja, 7" blir for stort. Samsung hadde ein, men ser ut som den er gått ut. Kan fort bli ein iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå