Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil syns dere har best design?

Åsmund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dodge Charger er bare NAM :dribble:

Min absolutte favoritt tror jeg nok blir Mazda RX7.. Men liker ikke orginale frontleppa.. medium styla(DVS. uten vinyl på sidene):

mazda-rx7.jpeg

Redigerte litt..

Endret av Edge
Lenke til kommentar
i motsetning til de fleste jeg kjenner, så vil jeg si at Audi Q7 er ganske pen, og den knuser volvoen i bil(ski)skyting any day :p

5865271[/snapback]

Stakkar jeremy måtte spise gul snø :p

Uansett, Q7 er ikke en så værst bil det nei :) Mye penere en XC90'en værtfall.. Penere en Cayenne og spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den finaste bilen er jo en Vw Boble :love: med delt bak rute som kommer i fra 1960 talet tror jeg

Jeg og en kamerat har tenkt og kjøpe en og få tak i en nyere Vw Golf motor med turbo dissel og få dratt ut boxeren og få inn golf motoren :)

Lenke til kommentar

jeg liker hele mercedes SLfamilien (bilde)

serlig(R230 AMG) SL65 ////AMG :dribble::love:*blide, forran* *bilde, bak*

men CL65 ////AMG er oxo fin :love:*blide*

men favoriten min er W126 SEC 560 Kompressor! :love: finner ikke bilde av kompressor utgaven.. det finnes kun 3 av de tror jeg.. men jeg fant bilde av en vanlig SEC 560 *blide* forskjelen mellom den vanlige SEC 560 og kompressorn er at kompressor utgaven har sykt breie skjermer, er cab, og har en kompressor stikkene en halv meter opp fra panseret :cool: og den går no inni hælvete! :tease::yes:

men ellers så liker jeg mercedes R170(SLK) og R171("ny" SLK). serlig R171 AMG utgaven!

selv har vi en mørke rød R170 med 2,3l og kompressor.. men den skal vi desvere snart selge. :ermm:

men vi kansje skal importere en R171 :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...