Workman94 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Begynner å bli litt irriterende,finnes det seriøst ingen bokse fans i norge? jeg digger sporten men seriøst har ikke møtt noen som er interessert. De fleste på boksegymmene er der for det meste for å lære å sloss,ikke fordi de ser på sporten. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 De finnes nok.. Personlig er jeg mer interessert i Thai og MMA. Hvilke bokseklubber er du har vært på hvor de bare vil lære å sloss? Mener du lære å bokse eller lære å sloss? For de fleste som bare vil lære å sloss blir som regel ikke lenge i en klubb når de finner ut at det ikke er street fighting, men idrett.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 At boksing har liten fanbase i Norge har vel en god sammenheng med forbudet mot proffboksing. Det som er veldig populært i Norge, er MMA (og Thai/K1 osv). Som regels må du innad i treningsmiljøene for å finne de. Men personlig erfaring er at de fleste som trener MMA har en interesse for selve sporten, og gjerne ser noen kamper. Mange i Norge som har fulgt med på The Ultimate Fighter også. "Fakta" er at boksing er ganske døvt i forhold til MMA. Er jo en personlig mening såklart, men det er ikke uten grunn at MMA vokser og boksing (som ren boksesport) taper seg. Liker boksing og prøver å få med meg tittelkamper, men den eneste kampsporten der jeg orker å følge med over lengre tid er MMA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå