James Bond Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 "Bobs" Hva er det en strippeklubb? ? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 "Bobs" Hva er det en strippeklubb? ? vell mister.workman spurte om noe bra steder å gå ut i Oslo. mr.wolf svart de Bobs, så jeg lurte på om det var en strippeklubb Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Er ofte alene ute for å ta meg en pils eller ti. Rett og slett fordi jeg noen ganger foretrekker det. Jeg er ganske sosial av meg og kommer fort i prat med andre, men hold deg unna disse overfladiske disco stedene med technomusikk og blonde dollete kjærringer med sin drit fulle "kompis" som beskytter. Jeg skyr slike steder som pesten. Finn deg heller en koslig liten brun pub med litt mer flatteredne bakgrunnsmusikk og start kvelden der. Mange sitter alene i slike pub'er og det ser ikke dumt ut om du setter deg ned ved et bord og tar deg en pils. Ofte er det en TV du kan kikke litt på etc. Derimot er jo bartenderen ofte snakksalig. Etterhvert når du får drukket deg litt til "mot" så kan det være artigere å besøke slike diskosteder kanskje. Personlig blir jeg som oftest på pub'en eller evt. tar taxi hjem. Jeg er dog ikke ute for å sjekke damer. Den biten er jeg heldigvis ferdig med da jeg er lykkelig gift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå