Gå til innhold

Bloggetråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan jo tilby et innblikk av min spennende dag idag:

The beginning.

Voknet kl.: "ikke så tidlig som jeg hadde tenkt", lå og slumret i senga i et par timer. Sto opp og kjørte ut og gjorde noen ærend. Droppet frokosten, fordi frokost er for pyser! På vei hjem ga jeg etter for fristelsen og kjøpte to boller. Jeg spiste halve og kastet resten i søpla. Når jeg kom hjem så jeg på Netflix, kjørte ut igjen for å gjøre resten av ærendene og etterpå gikk jeg på besøk. Etter en stund der oppdaget jeg at klokka hadde blitt kriminelt mye. Ikke så kult når jeg skal på jobb om ikke så mange timer.

Nå sitter jeg å leter etter unskyldninger for å se litt på Netflix. Men det er litt vanskelig, fordi jeg har nettopp spist, så kvelds er ingen unskyldning. Tror jeg bare benekter alt og gjør det uansett.

Roomba cat :)

gif-cats-iRobot-vacuum-cleaner-278519.gi

The end.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg sto opp ved siden av kjæresten, veldig slapp etter å ha tatt sovepiller (som bare funka etter jeg våkna, fikk ikke sove bra..!)

Etter det, vasket jeg opp, vaska do/vask/speil og kastet søppel. Etter det gikk jeg og dama til butikken og kjøpte pizza og first price cola, mens vi så kanskje 5-6 episoder med friends. Så var plutselig klokka 00:20, og jeg skal kanskje vurdere å sovne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...