Yob tvaya mat' Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Hei. Har en kenwoodforsterker koblet til to høyttalere og en sub. Jeg viser bilde så ser dere hvordan det er kablet trenger litt hjelp ja.. Takk for svar Endret 21. desember 2014 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 er dette stue eller bil ting jeg ser som er galt : mangler signalkabler til forsterkeren , manger strøm ? bilforsterker inne ? kan du ta et oversiktsbilde som viser bedre hva som er hva , lage en tegning over alle kablene og hvor de går . Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Det er en bil forsterker men jeg vil koble den til stereoanlegget Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Hvor får forsterken strømmen sin fra da? Må jo følgelig ha en kraftig 12V strømforsyning. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Å faan.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 du har heller ikke signalkable til forsterkeren , men etter som jeg ser har du koblet høytalerkablene fra forsterkerne inn i subben via en høytaler ? Du trenger en dedikert forsterker til subben som du kobler på preout pluggen på forsterkeren din , så må subbe ha et delefiler. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) ? Ser ikke noe i veien med resten, annet enn signalkabel som selvsagt må kobles til. Forsterkeren tipper jeg blir brukt som dedikert forsterker til subben, som med bilanlegg nesten alltid er passiv. Da må du bruker høyttalerkabel. Endret 23. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 er filt på subben og ikke på terminalen , men så nå et det var biwier kabler og ikke 2 forskellige kabler , jeg mistenkte at han hadde hentet "signalet" til subbe fra ene høytalerene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå