balder Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Skal kjøpe nytt hjullager til min peugeot 406 og ser at Skruvat har dette til kr. 1000 no name. Er dei bra nok? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Jeg kjøper originale eller fra en kjent produsent som SKF eller andre velkjente produsenter som jeg ikke husker navnene på. Et noname kan være et som er produsert i en bakgård i Kina uten noen kvalitetskontroll, men det kan også være produsert av en anerkjent produsent. Men siden man ikke vet er det som å tippe lotte man kan vinne men som regel vinner man ikke. Det er kjedelig å må bytte det igjen etter et år på grunn av man skal spare noen kr. Er det en bil som skal skrotes om 1 år eller 2 kjøp det billigste. Endret 21. desember 2014 av Maxopp Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Kjøpte det billigaste eg. Ser ut som det er eit polsk firma som selger/lager dei. Merke er Kamoka. Det står at det er 2 års garanti på det Endret 1. januar 2015 av balder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå