AfterGlow Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Mediesenter-applikasjonen Plex er nå lansert til Sonys spillkonsoller.Nå blir det enklere å bruke PlayStation som mediesenter Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 PC er allerde best til både mediesenter og spill. Ikke noe nytt her altså. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nimrad Skrevet 21. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2014 PC er allerde best til både mediesenter og spill. Ikke noe nytt her altså. Er det ikke nytt at PS3 og PS4 har fått Plex-støtte? 18 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 For min del fungerer ikke pcen best som mediasenter, da den står på kontoret å ikke i stuen. CLOWN! ;-) 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Sony trenger ingen unnskyldninger for at PS4 ikke kan disse tingene ut av boksen. Buu. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg bruker Plex på XBO, Windows Phone og iPad. Fungerer glimrende! Har også en PS3 stående så får teste det der også Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Det er ikke fullstendig ubrukelig, det er bare du som er gjerrig! Helt nye funksjoner i Plex blir gitt ut til betalende brukere først, så kommer det etterhvert for gratisbrukere. Det er ikke Sony som leverer denne tjeneste, det er Plex. 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hadde det vært et engangsbeløp, så hadde det ikke vært et problem. Men det er snakk om minimum 5 dollar i måneden. Og det er ganske mye når man tenker på det er mine egne filmer det er snakk om. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Plex gjør mye mer enn å vise egne filmer. Fullt mulig å betale et engangsbeløp også. Det kalles Plex Pass Lifetime ;-) 5 Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Finner ikke Plex på Playstation Store til PS3. :-( Kun til PS4 Lenke til kommentar
madzmerize Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Fullstendig ubrukelig er vel litt sterkt. I tillegg har du du betale én sum for "lifetime pass". Er alt man må betale for ubrukelig? (dro kanskje den litt langt ) -M Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hadde det vært et engangsbeløp, så hadde det ikke vært et problem. Men det er snakk om minimum 5 dollar i måneden. Og det er ganske mye når man tenker på det er mine egne filmer det er snakk om. Kan ikke se at dette har noe med saken å gjøre. Som nevnt av andre går det helt fint å betale et engangsbeløp her. Greit nok at du ikke ser verdien av å betale for tjenester, men å kalle det "fullstendig ubrukelig" er ganske useriøst, og grenser til trolling. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Seriøst? Er ikke det bare for å spille online? (Noe som også forsåvidt er ganske hårreisende). Hvor mye er det de tar betalt? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 4,99 USD pr måned, 39,99 pr år og 149,99 pr liv. Alt du får uten å betale er beskjed om at du må betale. 2 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Går an å kjøpe livstidsabonnement, $149. Prisen gikk opp i høst (september, tror jeg), fra $79. Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Finner ikke Plex på Playstation Store til PS3. :-( Kun til PS4 Du må se under "Mine kanaler" (der hvor NetFlix og Viaplay ligger) i PS3 menyen. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Finner ikke Plex på Playstation Store til PS3. :-( Kun til PS4 Du må se under "Mine kanaler" (der hvor NetFlix og Viaplay ligger) i PS3 menyen. Jeg fant både NetFlix og Viaplay, men ingen Plex (i går kveld). Ei heller finner jeg Plex (til PS3) på PlayStation Store på web: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/search/q=plex Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Går an å kjøpe livstidsabonnement, $149. Prisen gikk opp i høst (september, tror jeg), fra $79.Jeg kjøpte Lifetime Pass da prisen var $74,99 (mener jeg). Har ikke angret et sekund. Bruker den som sagt på alle enheter jeg har. Noe av det beste med Plex er at løsningen støtter så mange ulike platformer. Dermed må ikke "alt" jeg bruker enten være Apple, Android eller Windows for å få _en_ god løsning. Perfekt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Fullstendig ubrukelig når man må betale månedspris for å bruke det. Seriøst? Er ikke det bare for å spille online? (Noe som også forsåvidt er ganske hårreisende). Hvor mye er det de tar betalt?Dette har ikke noe med Sony å gjøre. Du trenger ikke PSN abo. for å bruke Plex. Men nå, i en tidlig fase, må du ha Plex Pass (se priser i et annet innlegg) for å linke Plex på PS3/4 mot din Plex-konto og server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå