Gå til innhold

2500+ Temp?

Star

Anbefalte innlegg

Hei! Nettopp bygget en epox basert maskin. Fungerer helt tilfredstillende, men jeg har en Spire 3200+ vifte på, og følger-med-pasta.

Burde jeg skifte til en litt mer pro? Vet om de fleste bra, men lurer bare på, er det vits?

Ligger mellom 40 nesten 50..

Tenkte at kjølepasta kanskje bidro til og minske temp, ettersom vifta skal ta rimelig høye hastigheter.

Fikk også crucial 2100 ram med i stedet for 3200.

Er det så sinnsykt mye forskjell at jeg burde sende dem i retur?

:)

Takker for alle svar

mvh

Star*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk også crucial 2100 ram med i stedet for 3200.

Er det så sinnsykt mye forskjell at jeg burde sende dem i retur?

For å svare på dette først: Ja, det synes jeg absolutt! Hvertfall hvis du har betalt det samme.

40-50 grader er helt ok det. Hvis du skal overklokke er det litt mye, men for standard hastighet er det det 90% av alle andre får av temperaturer.

Skal du overklokke er hvertfall minnet for dårlig for å si det sånn.

DrErling

Lenke til kommentar

Du si det slik at det minnet du har fått faktisk ikke støtter like høy hastighet som FSB'en til CPU'en din går på. Så dersom du skal kjøre 166Mhz bus (som er det CPU'en din operer på) må du faktisk overklokke minnet ditt.

Vil absolutt anbefale deg å kontakte sjappa du kjøpe minnet i!

Lenke til kommentar

Det var komplett ja;)

Har også et MSI k7n2 delta kort... piper og piper, graden av pipinga kommer an på hvilken ram som står i, bytta alt og satte alt på et epox kort... fungerte som f!

Sender kanskje hovedkortet og i retur?

Kjører boxed vifte, temperaturen ligger på 30-40 tror jeg.. greit nok?

tok på global cool pasta, tenkt og klokke til 3200 med tiden, når jeg får et nytt hovedkort av komplett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...