Gå til innhold

Vet du om noen gode spill for PS3?

Kristulfen

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig forum å opprette denne tråden i, hvis det er feil så beklager jeg for det.

Jeg er en jente som har fått interessen for å spille, men jeg sliter litt med å finne flere gode spill - og det er veldig dyrt å kjøpe mange spill uten å vite om de er bra eller ei. Til nå har jeg for det meste spilt Skyrim, og litt av GTA spillene.

Lurte på om noen har noen gode tips til hva slags spill jeg kan prøve ut nest? Det er ikke så viktig om det er fantasy eller litt mer nært virkeligheten - liker begge deler :)

Jeg liker best spill hvor du står litt fritt, altså at man kan gå hvor man vil og gjøre litt som en vil uten å være låst til en bestemt questline hele tiden.

Jeg har spill som Assassins Creed 1-3, Dragon Age 2, Tekken, osv utenom men har ikke prøvd disse så mye enda.

Jeg er i tillegg ute etter noen litt gøye bilspill da jeg opplever at mange bilspill er veldig forskjellige. utrolig mange dårlige.. Noen som har noen gode forslag på det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Farcry vil jeg anbefale på det sterkeste! Det tar en stund å runde, men det er utrolig givende og utfordrende. Spill kan jo kjøpes i brukt-spill butikker, da de er mye billigere og er testet nøye av selgerne om det er noe feil ved de. Det er for folk som spiller et spill til de har rundet det, eller bare har det liggende uten å bruke det. Man får en liten slant penger for å levere inn og det er mye billigere å kjøpe brukt enn nytt :)

Lenke til kommentar

Farcry vil jeg anbefale på det sterkeste! Det tar en stund å runde, men det er utrolig givende og utfordrende. Spill kan jo kjøpes i brukt-spill butikker, da de er mye billigere og er testet nøye av selgerne om det er noe feil ved de. Det er for folk som spiller et spill til de har rundet det, eller bare har det liggende uten å bruke det. Man får en liten slant penger for å levere inn og det er mye billigere å kjøpe brukt enn nytt :)

Takk for tipset!

Kjøpte mine Assassins Creed spill på GameStop, brukt, men har vært veldig skeptisk :p

Har sett endel på Farcry i Playstation Store, men visste ikke om det var bra eller ikke, så fint at noen anbefaler det! :)

Lenke til kommentar

Jeg bare remser opp noen spill som jeg kommer på i farta. Noen er ikke hva du nevnte men er så bra at det kan være verdt å ta en titt.

Just Cause 2

Heavy Rain

The Last of Us

The Walking Dead sesong 1 og 2

Game of Thrones fra Telltale

Red Dead Redemtion

Bioshock: Infinite

Elder Scrolls Oblivion

Mass Effect 1-3

Journey

ICO

Shadow of Colessus

Beyond Two Souls

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

EDIT: Søk på spillene på Youtube eller Twitch for å se trailer og gameplay :)

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo se på Sacred 2. Det burde du kunne finne for en billig penge nå. Digert spill med helt åpen verden. Bokstavlig talt hundrevis av frivillige "side quests".

Gran Turismo-serien er god hvis du liker å bare kjøre på baner uten teit, dillete handling som det absolutt på død og liv må være i alle bilspill nå for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg bare remser opp noen spill som jeg kommer på i farta. Noen er ikke hva du nevnte men er så bra at det kan være verdt å ta en titt.

Just Cause 2

Heavy Rain

The Last of Us

The Walking Dead sesong 1 og 2

Game of Thrones fra Telltale

Red Dead Redemtion

Bioshock: Infinite

Elder Scrolls Oblivion

Mass Effect 1-3

Journey

ICO

Shadow of Colessus

Beyond Two Souls

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

EDIT: Søk på spillene på Youtube eller Twitch for å se trailer og gameplay :)

Takk for mange tips! Nå har jeg mye å søke på! :D

hørt om en del av de, så godt noen kan anbefale de.

Jeg så litt på Game of Thrones spillet tidligere i dag, elsker serien, så tror nok jeg kommer til å kjøpe det uansett på ett tidspunkt.

Lenke til kommentar

Du kan jo se på Sacred 2. Det burde du kunne finne for en billig penge nå. Digert spill med helt åpen verden. Bokstavlig talt hundrevis av frivillige "side quests".

Gran Turismo-serien er god hvis du liker å bare kjøre på baner uten teit, dillete handling som det absolutt på død og liv må være i alle bilspill nå for tiden.

Takk for tips! ^^

Aldri hørt om noen av spillene, men skal søke opp nå :D

Lenke til kommentar

Deus Ex Human Revolution har delvis åpne brett, men de er ikke så store. Der har man nesten alltid 2-4 veier man kan ta for å nå de forskjellige målene. Man kan spille det som et typisk FPS, eller man kan snike seg rundt og unngå å drepe noen som helst.

Valkyria Chronicles må jeg nesten nevne. Det er et av de beste spillene på PS3. Det ble nettopp sluppet på PC også, for de som foretrekker det. Spillet har ikke en åpen verden, men de fleste brettene er åpne, eller delvis åpne, og tillater forskjellige taktikker. Hvis man liker anime, så vil nok dette slo an. Man kan også spille med japansk dub, og engelsk tekst om ønskelig. Sjekk ut Game Trailers omtale.

Redigert inn:

Bra liste. Har spilt nesten alle disse, og alle har vært kjempefornøyelige.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Just Cause 2 er allerede nevnt. Uansett råder jeg deg til å prøve det. Tro meg, du kommer til å elske det. Det er et fantastisk spill. Ikke så dyrt heller siden det er blitt en del år gammelt. :)

Søkte på det, virka utrolig gøy da! ^^ Så takk for tipset

Du får mye for pengene :)

Lenke til kommentar

Det finnes et par gode spill som er å anbefale:

Valkyria Chronicles er et strategi spill der du må planlegge , men det er morsomt og ikke alt for vanskelig.

Personlig er jeg glad i rollespill som Skyrim og mine favoritter er på PS3 :

*Dark Souls 1 & 2. Anbefaler deg å starte med å spille det første spillet , du kommer til å dø mange ganger men dette spillet krever at du blir flinkere over tid. 2'eren er noe vanskeligere enn det første spillet men absolutt bra.

Lenke til kommentar

For og nevne et og kansje noen flere: Little big planet, Uncharted (https://www.youtube.com/results?search_query=Uncharted+) Metal gear solid er også en bra spill serie som jeg godt anbefaler, for og nevne klassiker crash bandicoot til psone, ratchet and clank, spyro klassisk. PSN Store har jo 20th anniversary som du kansje har lagt merke til og der får du jo endel av de jeg ramset opp til en god penge. ;) Lego harry potter, hobit, lord of the rings slike lego spill som kan være litt artig. (Burnout Paradise, for og nevne bilsspill.) Også fallout, Jak and dexter :) Specs ops: the line.

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Og her har folk glemt det aller beste spillet på Ps3! Nemlig Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots. Dette spillet er seg selv en grunn til å eie en Ps3 (Min personlige mening ofc)

Lenke til kommentar

Og her har folk glemt det aller beste spillet på Ps3! Nemlig Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots. Dette spillet er seg selv en grunn til å eie en Ps3 (Min personlige mening ofc)

Det er et bra spill, men fikk du med deg hva TS skrev "Jeg liker best spill hvor du står litt fritt, altså at man kan gå hvor man vil og gjøre litt som en vil uten å være låst til en bestemt questline hele tiden. "

Hvis ikke tipper jeg langt flere hadde anbefalt dette spillet allerede...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er et bra spill, men fikk du med deg hva TS skrev "Jeg liker best spill hvor du står litt fritt, altså at man kan gå hvor man vil og gjøre litt som en vil uten å være låst til en bestemt questline hele tiden. "

Hvis ikke tipper jeg langt flere hadde anbefalt dette spillet allerede...

Man står fritt til å utføre gitt oppdrag på hvilken som helst måte man vil :)

Lenke til kommentar

Det finnes et par gode spill som er å anbefale:

Valkyria Chronicles er et strategi spill der du må planlegge , men det er morsomt og ikke alt for vanskelig.

Personlig er jeg glad i rollespill som Skyrim og mine favoritter er på PS3 :

*Dark Souls 1 & 2. Anbefaler deg å starte med å spille det første spillet , du kommer til å dø mange ganger men dette spillet krever at du blir flinkere over tid. 2'eren er noe vanskeligere enn det første spillet men absolutt bra.

Takk for tips! :)

Skal sjekke de ut :D

Lenke til kommentar

For og nevne et og kansje noen flere: Little big planet, Uncharted (https://www.youtube.com/results?search_query=Uncharted+) Metal gear solid er også en bra spill serie som jeg godt anbefaler, for og nevne klassiker crash bandicoot til psone, ratchet and clank, spyro klassisk. PSN Store har jo 20th anniversary som du kansje har lagt merke til og der får du jo endel av de jeg ramset opp til en god penge. ;) Lego harry potter, hobit, lord of the rings slike lego spill som kan være litt artig. (Burnout Paradise, for og nevne bilsspill.) Også fallout, Jak and dexter :) Specs ops: the line.

Takk for tips! :)

Jeg har faktisk kjøpt noen småspill fra tilbudene som de har pga 20th anniversary allerede! Men fant dessverre ingen favoritt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...