Øystein.F. Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Har vi ei ny kronerulling i vente?Shadowrun er tilbake neste år Lenke til kommentar
Alais Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Shadowrun: Dragonfall var et ganske gøyalt rollespil som hadde en del mer personlighet og litt mer dybde enn Shadowrun Returns, men jeg synes begge var veldig underholdende spill. Så dette ser jeg fram til Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hiver gjerne noen penger til disse. Et av årets favoritter for min del Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 En av årets favoritter for min del også. Kommer definitivt til å støtte dette. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Blir en fin start på 2015 da! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 De har vist at de kan levere og jeg likte spillet og utvidelsen. Så jeg regner med at det går noen penger deres vei i 2015. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå