AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg liker begge så utrolig godt, for de er bra på hver sin måte. Gutt 1: Er jo i grunn den perfekte familiefyren. Han er så smart, er midt i en prestisjetung utdanning og gjør det bra. Han er ordentlig av seg, og samtidig morsom. Det han kunne vært flinkere på, er å være mer øm og kjærlig, kanskje.. og ikke være så "stiv" hele tiden.. Han er litt lite kosete av seg, og det trenger jeg mye av. Dessuten er han litt umoden og tafatt når det kommer til jenter og slikt. Gutt nr 2: Han er litt bad, og har noen kompiser som også er slik.. sammen gjør de en del dumt og ganske spontant. Han har en gang ikke kommet i gang med utdannelsen sin, og har heller ingen spesielle ambisjoner for fremtiden så vidt jeg vet… Det er et stort no-go for meg!!!!!! Men på en annen side, er han så utrolig snill mot meg, koser og stryker på meg hele tiden, og ja, er rett og slett bare god mot meg! Vi har det gøy og ler mye sammen. Liker mye av de samme tingene. Trener sammen og greier, og jeg kan med hånden på hjertet si at han gjør meg sinnsykt våt til tider Hvem velger man da? Vi er i starten av 20årene Anonymous poster hash: b1ccf...b15 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 starten av 20-årene.... da går du i alle fall ikke for familiefyren, dere skal jo ikke være sammen resten av livet uansett..... gå for han du synes det er morsomst å være med. Det varer bare noen år uansett... 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Han som har størst penis. 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 starten av 20-årene.... da går du i alle fall ikke for familiefyren, dere skal jo ikke være sammen resten av livet uansett..... gå for han du synes det er morsomst å være med. Det varer bare noen år uansett... Om man skal tenke sånn, så er det ikke vits i ta noen.. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Joda, jeg savner å ha en kjæreste… Men jeg trenger vel kanskje ikke akkurat velge noen av dem? Kan vente på nr 3 som har begge egenskapene? Hehe, neida.. Går jo an å treffe begge, eller blir det for dumt? Anonymous poster hash: ce380...d84 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det å treffe begge samtidig er kanskje ikke noe den andre syns er så kult? Det høres ikke ut som du trives så godt med gutt 1, så kanskje ikke han er noe å satse på for resten av livet, om du bare er ute etter å ha det litt gøy og koselig, kan du jo gå for han andre? Er jo mulig han får orden på jobb/utdannelse snart, om det var det som var negativt med han Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Gutt 2 vinner når du er tidlig 20-årene, gutt 1 vinner når du er sent i 20-årene. 5 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Ved å velge nr 2, så er kanskje spørsmålet om når dette her blir din neste tråd......? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1640145 Kanskje ingen av dem er prince-charming som er "ment to be" for resten av ditt liv, når du føler at du må velge den beste løsningen ved hjelp av andre, så minner det mest om at du ønsker å være sammen noen bare for ikke å være singel...... Følg følelsene dine, for det er du som må holde ut og leve med den personer du velger å innlede et forhold til. Begge har tydeligvis både sine positive og negative sider, og det har de fleste av alle andre personer også, men hva som tiltaler deg mest og hva du misliker mest, må du avgjøre selv. Enkelte velger det trygge og stabile, men kanskje det kjedelige......? Andre velger det som er mest spennende (for øyeblikket), og fort også litt mer ustabilt.....? Fasiten finnes ikke for andre enn deg selv, helt ærlig så virker du mest tjent med å ha begge som venner og heller vente mer på at den rette som virkelig vekker dine følelser dukker opp på et senere tidspunkt, men igjen, det må du avgjøre selv Lykke til, og God Jul Endret 21. desember 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg synes du skal tenke litt utenfor standardboksen her. Så lenge du er åpen om at "dette er ikke en forpliktende greie, la oss bare ha det fint sammen og ser hvor det bærer..." så kan du helt fint treffe begge karene. Ha sex med begge, bruk tid sammen med begge, og dann deg et langt bedre bilde av hvem du kunne tenke deg å tilbringe en større del av livet ditt sammen med. Da har du et mye bedre grunnlag for å avgjøre om du ønsker et forpliktende forhold med en av dem, eller om du kanskje bare vil fortsette å treffe begge, eller gjerne snur helt om og venter på nr. 3. "Alt" er lov så lenge du gjør det på en fair måte vettu Lenke til kommentar
gunnar453 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nr 1 vil sikkert heller ha en som liker ham som person og ikke velger ham fordi han har framtidsplaner og økonomisk sikkerhet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Nr 1 vil sikkert heller ha en som liker ham som person og ikke velger ham fordi han har framtidsplaner og økonomisk sikkerhet. Eh, hva vet vel du om det? Første gang jeg så han, ble jeg betatt med en gang, og han har vært i tankene mine siden! Tusen takk for alle innspill! Føler nr 2 er en man har det gøy og kan kose seg med, mens nr 1. er den man slår seg til ro med. Tror jeg faktisk bare tar det rolig med begge, har det gøy med dem og se hvordan ting utvikler seg. Liker begge utrolig godt. Anonymous poster hash: ce380...d84 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ta begge du, så ser du hvordan det utvikler seg etterhvert. Det er for tidlig å bli seriøs nå... Nr 1 høres kjempe kjedelig ut. Du vil helst kanskje få barn med nr 2, så kan du slå deg til ro med nr 1 som kan bygge trygge rammer rundt deg og barnet/barna 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 ^ lol, får håpe han er maks beta da. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Gutt 2 kan få seg en utdanning. Det er ikke sikkert gutt 1 blir mer kjærlig. Det kan godt hende det bare er sånn han er. Han er litt "stiv" i personligheten. På en annen side kan det hende han blir mer kjærlig etter hvert. Jeg tror han er en person som ikke liker å stryke og kose så mye. Føler disse noe for deg ? Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Du burde gå for gutt nr 2. Vær litt våt en stund og så crash and burn som Henrik sier. Da vet du i forkant at du bruker tid på nytelse uten langsiktige forventninger. Han gutt nr 1 ville uansett bli trett på deg når han oppdager at du er high maintenance for ham på kos og kjærlighet. Da ville du kanskje bli dypt såret, siden du hadde forventninger om mamma-pappa-barn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Joda, jeg savner å ha en kjæreste… Men jeg trenger vel kanskje ikke akkurat velge noen av dem? Kan vente på nr 3 som har begge egenskapene? Hehe, neida.. Går jo an å treffe begge, eller blir det for dumt? Anonymous poster hash: ce380...d84 Hvis du lar en av dem tro at dere er kjærester, blir det for dumt. Men hvis du er åpen om at du har flere jern i ilden, er det ingenting i veien for det. Jeg skal ikke si hvem du bør velge om du må, men de fleste hadde nok gått for bad-assen, altså alternativ 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå