Øystein.F. Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Det blir ikkje lett å kome heilskinna gjennom Escape from Durgesh Prsion.Far Cry 4-utviding byr på permanent død Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Morsomt at jeg akkurat kom fra en annen side hvor de i artikkelen og kommentarene under klagde på noen av FC4s problemer. Det er sikkert en grunn for, men jeg føler Ubisoft skyver problemene under teppet før de tar frem shiny nytt innhold for å tiltrekke flere kunder. Hører også de lever i et eget spesiallagd luftslott. 4 Lenke til kommentar
michael langnes Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 kan de ikke fikse sånne bugs og dritt før de kommer ut med alle "utvidningan" ? blir litt skuffa 1 Lenke til kommentar
SmileyT Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Morsomt at jeg akkurat kom fra en annen side hvor de i artikkelen og kommentarene under klagde på noen av FC4s problemer. Det er sikkert en grunn for, men jeg føler Ubisoft skyver problemene under teppet før de tar frem shiny nytt innhold for å tiltrekke flere kunder. Hører også de lever i et eget spesiallagd luftslott. Øøh? Noen som vet hvordan jeg fjerner min egen like?(pinlig) 2 Lenke til kommentar
Kvernes92 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Digger Far Cry 4, men er skeptisk på om jeg skal kjøpe mer utgivelser. jeg betalte nettopp for det første season passet, men jeg har ikke sett noen ekslusive oppdrag osv for singel player, som det stod det skulle være. noen som eventuelt vet om jeg må gjøre noe først? og ja, jeg hadde bare fullversjonen av far cry uten season pass når jeg kjøpte det på PS store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå