Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er utholdenhetstrening på lav intensistet som forbrenner mest fett. Sikker på dette? Lenke til kommentar
NorwegianRunner Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Kommenterte vel akkurat den uttalelsen i innlegget før ditt. Men nei... jeg er ikke 100% sikker på dette. Jeg vet bare hva som alltid har vært gjeldende for meg selv, og for de jeg har rundt meg. Jeg tror det har mye å gjøre med den som utøver treningen. Men jeg skal ikke late som om jeg er noen treningsguru. Det virket kanskje ltit sånn :-) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Når det kommer til jogging/løping for å forbrenne kalorier er vel en kombinasjon av høy- og lavintensitets trening det beste. Både for å forbrenne fett men også for å komme i generelt bedre form (som gjør at man kan løpe lengre og forbrenne mer). Det står det tilogmed i artikkelen du linker til. Endret 12. januar 2015 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå