Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har vært forelsket i ei jente i 3 år nå, hun er bare perfekt, ingenting negativ me hun, jeg har ikke ord, ingen er som hun... Men er ikke sikker på om hva hun syntes om meg... Jeg blir veldig flau å usikker når jeg møter en person jeg er forelsket it, jeg var på en fest engang så skulle di dra og jeg sporte ho hvor di skulle, så sa di at di skulle dra for det var kjedeli der, huska såvidt noe men jeg hadde problemer med og se henne i øyne vist jeg ikke husker helt feil...

Jeg hadde også fest i helga hos meg så bynnte jeg og skrive til ho på snapchat når jeg var full, husker sånn cirka hvordan samtalen var, den var noe i denne duren,

Meg: Heiiiiaaa

Ho: Heiia

Meg: Ka du gjør?

Ho: Ikke noe spessielt..

Meg: Kan jeg ringe deg?

Ho: Nei ikke nå skal legge meg, prat heller med dem på festen

Meg: Okey, vil heller prate med deg en di :)

også fikk jeg ikke mer svar om jeg ikke husker helt feil...

Jeg vet ikke hva hun tenker om meg.. føles ikke som hun er interisert engang at vi kan være venner, eller tar jeg feil? Har 0 motivasjon og jeg føler ikke jeg er verdt noe, føles ut som jeg gjør alt feil og ingen liker meg, det gjør nesten ondt..

Beklager for jalla norsk, er ikke god på bokmål

Endret av hermannsen123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være litt brutal - hvis du har vært forelsket i henne i tre år uten å gjøre noe annet enn å bli flau og usikker hver gang hun er i nærheten så er sjansen ganske stor for at hun har merket det og at hun ikke er interessert siden du ikke har hat guts nok til å prøve deg. Selvtillit er ganske høyt oppe på lista blant tiltrekkende kvaliteter, og siden du mangler det så har du mest sannsynlig feilet hardt og brutalt.

Den samtalen du siterte hjalp deg heller ikke, da du fremsto som desperat og klar til å droppe alt du holdt på med for å snakke med henne, noe som er blant de aller største fy-fyene når det gjelder å få seg kjæreste.

Som h*n over meg sa, kom deg videre. Kutt henne ut fullstendig, slett alt av kontaktinfo og kom deg ut for å møte andre folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...