AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 ….Prøver å lire ut av kompisen om hvem hun jenta er (hun han holder på med/flørt, eller er sååå nysgjerrig på hvem det er)? Prøver å kontakte henne? Hvorfor? Er det ikke litt umodent? Anonymous poster hash: 6e255...ae6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Moderatormelding 7 tulleinnlegg fjernet Innlegg skal holdes seriøse i denne kategorien, off topic blir slettet 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Selv så gir jeg blanke f*** hvem kameratene mine holder på med, med mindre de spør meg direkte hva jeg syntes eller ber om min mening i en dette. Selv ville jeg nok lagt det på is hvis kameraten din ikke vil fortelle deg hvem det er. Burde være mulig å respektere hans valg. Tenker du mer på generell basis så er jo folk nysgjerrige. Noen mer enn andre Noen må vite alt, sånn er det bare. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Til Ts. Alle har forskjellige erfaringer. det er godt mulig han ikke har all verdens erfaring fra før og ikke vet så alt for mye om deg og vil bli bedre kjent men vet ikke hvordan han skal gå fram for og bli det. Hvor gamle er dere? Dette er en feil mange unge gjør i starten av dateing livet og jeg hadde ikke tenkt noe mer på det en og at han var oppriktig interessert. Anonymous poster hash: 5a90b...486 Endret 21. desember 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå