Mr D Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Det står at det gjelder hele året i denne lenken. Lenke til kommentar
karving Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvordan betyr det jeg sier ut året jeg fyller 18? Jeg sier til 18 år, med andre ord etter dagen man har fylt 18 år så går det ikke lenger. Og i hvilken posisjon er du til å være troverdig i denne saken? Det er til og med det året du fyller 18, dvs hele året du har fylt 18 år. Jeg er tannlege, nok troverdighet? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg fyller tidlig dette året, dvs at jeg vil ha gratis tannlege til 31 desember i år? Grunnen til at jeg spurte akkurat han var måten han sa at han skulle være troverdig på. Overlegen oppførsel som burde forandres på. Lenke til kommentar
karving Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg fyller tidlig dette året, dvs at jeg vil ha gratis tannlege til 31 desember i år? Grunnen til at jeg spurte akkurat han var måten han sa at han skulle være troverdig på. Overlegen oppførsel som burde forandres på. Ja, du har gratis tannlege ut det året du har fylt 18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå