Urken Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Noen ganger slår maskinen seg av og dumper minne. Så starter den av seg selv igjen. Hva kan være galt? Noen ganger kommer det opp en beskjed på skjermen at skjermdriveren har sluttet å virke. Kan det hjelpe å bytte skjerm? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Snakk om en desktop dette altså? Det hjelper ingenting å bytte skjerm. Du kan forsøke en avinstallasjon av skjermkortdrivere med DDU og så installere nyeste versjon av drivere. Åssen feilkode får du på blåskjermen når den dumper minne? Har du overklokket noe, og har du kontroll på temperaturer? Lenke til kommentar
Urken Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg får håpe at jeg får det til i morgen, må snart avslutte for kvelden. Bare jeg finner tilbake til den jeg skal ha etter at den er avinstalert. Det begynte for ca 2 måneder siden. Tenkte at det kunne være mye støv slik at det ble varmt. Så etter 14 dager tok jeg opp maskinen å blåste den ren for støv (ikke mye), men det har kommet hyppigere i det siste. 1 gang for dag. Har ikke overkoplet noe som jeg vet om. Må skjekke den feilkoden neste gang, men det går ganske fort så jeg klarer ikke å lese alt før den starter igjen. Hva mener du med overklokket? Lenke til kommentar
Urken Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Ja da kan det hende at det er løst. Får se litt etter hvert om det kommer tilbake. Takk for hjelpen. Endret 5. januar 2015 av Urken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå