olefrg Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Bruker Galaxy S5. Problemet er som følger. Ca 6 ganger i måneden sender jeg en lang informasjons sms til en gruppe på 22 personer. Det er få som svarer eller kommenterer meldingene, og det er heller ikke nødvendig. Men dermed vet jeg ikke om alle har mottatt sms, eller om alle er sendt fra min mobil. Nå har jeg misstanke om at en del personer ikke har fått melding på en stund. Samtidig har en fått 3 like meldinger. Nå bruker jeg Textra. Der virker det også som om 22 personer er for mange, slik at jeg har delt opp i tre grupper. Har brukt Hangout, men der fikk jeg stadig melding om at en sms ikke var sendt, men ikke hvilken. Så da var det bare å sende alle en gang til. Jeg ønsker meg en app der jeg kan skrive en melding også sende den til 22 personer under ett. Men at etterpå så kommer sendt melding inn under hver enkelt person, slik at jeg ser hvem jeg har sendt til. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Bruker Galaxy S5. Problemet er som følger. Ca 6 ganger i måneden sender jeg en lang informasjons sms til en gruppe på 22 personer. Det er få som svarer eller kommenterer meldingene, og det er heller ikke nødvendig. Men dermed vet jeg ikke om alle har mottatt sms, eller om alle er sendt fra min mobil. Nå har jeg misstanke om at en del personer ikke har fått melding på en stund. Samtidig har en fått 3 like meldinger. Nå bruker jeg Textra. Der virker det også som om 22 personer er for mange, slik at jeg har delt opp i tre grupper. Har brukt Hangout, men der fikk jeg stadig melding om at en sms ikke var sendt, men ikke hvilken. Så da var det bare å sende alle en gang til. Jeg ønsker meg en app der jeg kan skrive en melding også sende den til 22 personer under ett. Men at etterpå så kommer sendt melding inn under hver enkelt person, slik at jeg ser hvem jeg har sendt til. Har du prøvd Google Messenger? Vet ikke om det vil hjelpe men tenkte jeg bare skulle komme med forslaget. Lenke til kommentar
olefrg Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Bruker Galaxy S5. Problemet er som følger. Ca 6 ganger i måneden sender jeg en lang informasjons sms til en gruppe på 22 personer. Det er få som svarer eller kommenterer meldingene, og det er heller ikke nødvendig. Men dermed vet jeg ikke om alle har mottatt sms, eller om alle er sendt fra min mobil. Nå har jeg misstanke om at en del personer ikke har fått melding på en stund. Samtidig har en fått 3 like meldinger. Nå bruker jeg Textra. Der virker det også som om 22 personer er for mange, slik at jeg har delt opp i tre grupper. Har brukt Hangout, men der fikk jeg stadig melding om at en sms ikke var sendt, men ikke hvilken. Så da var det bare å sende alle en gang til. Jeg ønsker meg en app der jeg kan skrive en melding også sende den til 22 personer under ett. Men at etterpå så kommer sendt melding inn under hver enkelt person, slik at jeg ser hvem jeg har sendt til. Har du prøvd Google Messenger? Vet ikke om det vil hjelpe men tenkte jeg bare skulle komme med forslaget. Har ikke prøvd den, men det skal jeg gjøre. Det tar litt tid før jeg får testet den skikkelig da. Det er ingen som har noen link til tester av slike apper da? Lenke til kommentar
olefrg Skrevet 21. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2014 Har lastet ned Google Messenger, men det ser ut til at den roter det til slik som Google Hangout gjorde. Jeg sendte en del meldinger fredag og i går. Da sendte jeg de i tre grupper. Når Messenger nå henter opp meldingene så kommer to av gruppene opp med navneliste, mens den tredje kommer med bare en liste av telefonnummer. Også kommer det opp en gruppe til med masse telefonnummer. I den ligger det en masse gamle meldinger, og mange svar fra en av de som pleier å svare på mine meldinger. Svarene er fra i går, og bakover i høst. Tror ikke den fungerer dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå