Xotox Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg er ikke særlig dreven på dette området, så jeg tenkte å søke hjelp fra folk med peiling. Fikk den vanlige tilbudsmailen fra MPX.no i dag, og der var følgende dagstilbud vedlagt: https://www.mpx.no/lg-nb3740n-lydplanke-med-bluetooth/823825 Jeg sitter for tiden med en ganske ny 47-tommers LG-TV stående på et TV-bord. Ser på den fra en sofa som står inntil vegg. Har et gammelt, billig, kablet anlegg med fem høyttalere og surround nå. Ledningskaoset er påtagelig og bakhøyttalerne sitter som limt til bakhodet mitt. Får med andre ord ikke all verden ut av dagens løsning, og lydplankene har vel tatt seg opp en del sammenlignet med hvordan de var da jeg sist prøvde en for seks-syv år siden. Antar det ikke er noe problem at lyden fra f.eks. PS4 må gå først inn til TV-en med HDMI-kabel og deretter ut igjen til planken med en optisk kabel, det må den i dag også. Student de siste tre årene og har minst et par år igjen, så budsjettet er ikke all verden. Innser derfor at jeg ikke kan være veldig kresen, akkurat, og det er derfor jeg tenkte på dette. Er det noen lydkyndige som har noen innspill på om det kan være et greit kjøp? Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå