Intercom Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg klarer ikke ta skikkelige mål selv, samtidig som jeg gjerne vil snakke med en skredder som har peil på hvordan dress skal se ut på meg - derfor lurer jeg på hvor jeg kan få skreddersydd en skikkelig dress i Norge. Noen ideer? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Ingen steder. Finnes ingen skreddere igjen i Norge. Du har T Michael i Bergen, men han driver mest med målsøm og fashion. Overpriset og ikke spesielt forseggjort. Det nærmeste er nok London. Men der har du også mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Oslo skredderstue tilbyr full bespoke (og målsøm). Tror dog at prisklassen er veldig høy der...som nevnt er jo London, eller om så Italia et alternativ da. Om du har penger og tid. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Il Pantheon driver med noe målsøm/skreddersydd. Så vidt jeg kan forstå tar man mål i butikken mens det kuttes til i Italia. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Er det veldig viktig at dressen er skreddersydd frå grunnen av? Dei fleste butikkane som selger skikkelige heredresser har flinke folk som tar mål og gjer endringar slik at dressen sitter som den skal. Så om du går ein anna plass enn Dressmann så burde det være mulig å få ein skikkelig dress utan at den må syast frå grunnen av. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Er det veldig viktig at dressen er skreddersydd frå grunnen av? Dei fleste butikkane som selger skikkelige heredresser har flinke folk som tar mål og gjer endringar slik at dressen sitter som den skal. Så om du går ein anna plass enn Dressmann så burde det være mulig å få ein skikkelig dress utan at den må syast frå grunnen av. Å rette på en ferdigdress kan på ingen måte måle seg med verken målsøm eller skreddersydd. Nå snakker vi om helt andre produkt, og å blande inn retting som nær sagt en hver butikk gjør, har ingenting med saken å gjøre. TS spør tross alt om skredder; det er det vi diskuterer i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå